تاریخ انتشار: 1400/11/02 22:55
کد خبر: 26815

پیروانی: 3 ماه فوتبالدوستان ایران را سرکار گذاشتند!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقایی که 3 ماه به ما وقت داد نه اجازه داشته نه مجوز! کل مردم ایران و فوتبالدوستان را سرکار گذاشته است.
پیروانی: 3 ماه فوتبالدوستان ایران را سرکار گذاشتند!

 افشین پیروانی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خدا را شکر بازی را بردیم و فوتبال خوبی بود. 

*فوتبال را کنار بگذاریم. اجازه بدهید دل پُری که داریم را خالی کنیم. دوستانی که ادعای خدمت دارند، پرسپولیس را حذف کردند. آنها خدمت نبود. آقایی که 3 ماه به ما وقت داد نه اجازه داشته نه مجوز! کل مردم ایران و فوتبالدوستان را سرکار گذاشته است. اصلاً سه ماهی وجود نداشته است. اصلاً خدمتی بود که باعث حذف ما از لیگ قهرمانان آسیا شد. 

*چه فوتبال حرفه ای؟ داور کنار زمین از سرما می لرزید! یک سیستم رادیویی کمک ها ندارد.  الان می توانیم استادیوم بسازیم؟ کدام تیم در فوتبال کشور ما صد در صد حرفه ای و خصوصی است. فقط استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند؟ من شرمنده داور کنار خط بودم که از سرما می لرزید. خدمت کردید دستتان درد نکند.

*ببینیم سال بعد چه اتفاقی می افتد. حیف نیست با این همه هوادار حذف شویم.

*پنجره در رابطه با اوساگونا است انشاالله حل می شود و مشکلی نیست.

*تیم بیشتر از 20 درصد نگرفته و مدیریت جدید قول حل مشکل را داده است.

*زمین تمرین همه تیم ها به تهران آمدند. همه تیم ها در تهران تمرین می کنند. هر تیمی وضعش خوب است زمین تمرین را اجاره کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oawrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه پیروانی به استقلال روی آنتن زنده