تاریخ انتشار: 1400/11/03 14:33
کد خبر: 26791

اختصاصی/ تراکتور - گل گهر/ بازی انتقامی برای زنده ماندن

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر از شنبه هفته آینده پیگیری می شود که تراکتور میزبان گل‌ گهر سیرجان خواهد بود. البته این مسابقه روز یکشنبه انجام می شود و شاگردان سولدو به فکر شکست‌ سنگین دور رفت هستند.
اختصاصی/ تراکتور - گل گهر/ بازی انتقامی برای زنده ماندن

تراکتور که این روز ها در بحران مدیریتی و نتیجه گیری به سر می برد، برای فرار از بحران راهی جز شکست گهر سیرجان ندارد. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید که البته‌ در آن مسابقه فیروز کریمی هدایت قرمزپوشان تبریزی را بر عهده داشت.

شرایط دو تیم طوری است که یکی برای بقا و دیگری برای کسب سهمیه مبارزه می کند. ناگفته نماند هر دو تیم از جام حذفی کنار رفته اند که فقط در لیگ برتر حضور دارند و باید در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنند تا هواداران راضی شوند. انتظارات از هر دو تیم بسیار بالاست و تیمی مثل تراکتور نباید کارش به جایی برسد که برای بقا تلاش کند. گل گهر هم شرایط خاص خودش را دارد و تیمی که امیر قلعه‌نویی هدایت آن را برعهده داشته باشد، باید جزو مدعیان قرار بگیرد؛ بخصوص که این تیم هزینه زیادی انجام داده‌ و جزو تیم های پر هزینه لیگ محسوب می شود. با این حال دو تیم انتظار می رود هر دو تیم برای کسب‌ پیروزی بازی رو به جلو را به نمایش بگذارند، چون تساوی به درد هیچ یک نمی خورد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5akj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آسیایی‌ها یا سپاهان، گل‌گهر و بقیه/ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به سود چه کسی خواهد بود؟