تاریخ انتشار: 1400/11/08 14:52
کد خبر: 26587

قربانی: چه اصراری به تعویض اسکوچیچ است؟

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نمی‌دانم چه اصراری به تعویض اسکوچیچ است، سبک کار او در تیم ملی نشسته و این مربی باید به کار خودش ادامه بدهد.
قربانی: چه اصراری به تعویض اسکوچیچ است؟

در خصوص پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی عراق اظهار داشت: تیم ملی بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و در بعضی از دقایق هم واقعا عالی کار کرد. دروازه‌بان تیم عراق باعث شد که نتیجه یک بر صفر شود. به اعتقاد من نتیجه باید حداقل با 4گل برای تیم ما رقم می خورد. در کل بچه‌ها واقعا زحمت کشیدند و صعود کردند. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه سریع‌ترین صعود به جام جهانی را تجربه کردیم و آیا این اتفاق به خاطر شرایط گروه بود، عنوان کرد: نباید با این حرف ها که شرایط گروه اینطور بود و... کیفیت بازیکنان و کادرفنی را زیر سوال ببریم. الان بهترین نسل بازیکنان فوتبال کشور دور هم جمع شده‌اند و لیاقتشان هم بیشتر از این است. آن‌ها آنقدر خوب کار کردند که توانستند نتایج خوبی بگیرند و این صعود را رقم بزنند.

وی در خصوص اینکه آیا تیم کشورمان می‌تواند این بار در جام جهانی از گروه خودش صعود کند و بیشتر از سه بازی انجام بدهد، گفت: همه این مسائل بستگی به تدارکی که برای تیم ملی می‌بینند، دارد. بازیکنان ما نشان دادند کیفیت جهانی دارند و می‌توانند نتایج خیلی خوبی بگیرند اما تدارکی که برای آن‌ها دیده می‌شود خیلی مهم است. از الان باید به فکر جام جهانی باشیم.

قربانی تصریح کرد: باید بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب و با کیفیت دنیا برگزار کنیم. اگر بخواهیم فقط سرود پخش کنیم و بگوییم غیرت ایرانی، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. تمام بازیکنان دنیا روی تیم‌هایشان غیرت دارند. دوره این حرف‌ها گذشته است. الان باید به فکر تدارک خوب باشیم. دیروز دیدم افراد بسیاری سنگ فوتبال را به سینه می‌زنند. من برای تمام رشته‌های دیگر احترام قائلم اما همین افراد اگر فردا یک رشته که شاید تمام اعضای آن تیم 30-20 نفر باشند، یک مدال بیاورد همان را چوب می کنند و بر سر فوتبال می‌کوبند.

قربانی گفت: فوتبال را نباید با هیچ رشته دیگری مقایسه کرد. اگر دست من بود وزارت‌خانه فوتبال تشکیل می دادم چون فوتبال گستردگی زیادی دارد. در فوتبال خرج و هزینه‌ای که می‌کنید مهم است. ما هیچ هزینه‌ای نمی کنیم. این کیفیت بالای بازیکنان ماست که باعث صعود شده والا تدارک خاصی برای این تیم دیده نشده است. بهترین نسل فوتبال ایران دور هم جمع شده و اگر تدارک خوبی برایش دیده شود، می‌تواند در جام جهانی هم نتیجه خوبی بگیرد و موفق باشد.

مدافع اسبق تیم‌ملی در خصوص اینکه آیا تیم ملی برای نتیجه گیری بهتر در جام جهانی نیاز به اعمال تغییر در کادر فنی دارد، اظهار داشت: اسکوچیچ خودش را نشان داده و نمی‌دانم چه اصراری به تعویضش است. تیم‌های دیگر با مربیان اسم و رسم داری که دارند به مشکل خوردند اما تیم ما به خوبی نتیجه گرفت. او پتانسیل خوبی دارد و باید کار را با خودش ادامه بدهند. سبک کار اسکوچیچ به تیم ملی نشسته و می‌تواند در جام جهانی هم با این تیم عملکرد خوبی داشته باشد.

قربانی در مورد حضور تماشاگران دربازی دیروز تیم ملی و همچنین حضور پرشور بانوان، گفت: دیروز واقعا لذت بردم که هواداران در ورزشگاه بودند و همه در کنار هم تیم ملی را تشویق کردند. حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی بود و امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد. 50 درصد جامعه ما بانوان هستند و نباید آن‌ها را از حق حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد. ضمن اینکه حضور بانوان به سالم سازی فضای استادیوم‌ها هم خیلی کمک می‌کند. باید از ظرفیت تمام جامعه استفاده  و از آن به سود کشورمان استفاده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oawqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ کدام بازیکن پرسپولیس را بیشتر از همه دوست دارد؟!