تاریخ انتشار: 1400/11/18 17:15
کد خبر: 26152

دین‌محمدی: استقلال با این روند قهرمان لیگ برتر است

پیشکسوت فوتبال گفت: در برهه کنونی مهم‌ترین فاکتوری که برای استقلال اهمیت دارد حفظ و ادامه روند کنونی است که باعث می‌شود در پایان فصل یک جام برای هواداران به ارمغان بیاورد.
دین‌محمدی: استقلال با این روند قهرمان لیگ برتر است

سیروس دین‌محمدی  روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به پیروزی استقلال مقابل هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال برابر هوادار به پیروزی رسید و این سه امتیاز از هر چیز دیگری با اهمیت‌تر است.

وی افزود: اینکه از استقلال بابت بد بازی کردن انتقاد شود تا حد زیادی درست نیست چرا که باید در بازی با هوادار عوامل مختلفی که باعث شد آبی‌پوشان با روزهای خوبشان فاصله داشته باشند مورد بحث و بررسی قرار داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در روزهای گذشته بازیکنان زیادی را به دلیل کرونا در اخیتار نداشت و نبود آنها در تمرینات پیش از مسابقه در کیفیت فنی تیم تاثیر می‌گذارد، نکته دیگر چمن نامناسب ورزشگاه بود که توی ذوق می‌زد.

وی تاکید کرد: سیاوش یزدانی بازیکن تاثیرگذار و بسیار خوبی است و به طور حتم حقش قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی است.

بازیکن اسبق استقلال گفت: نبود او به عنوان بازیکن فیکس در تیم ملی باعث می‌شود از نظر روحی افت کرده و انگیزه خود را از دست بدهد و همین موضوع به ضرر استقلال است.

تیم فوتبال استقلال با کسب ۳۸ امتیاز در جایگاه نخست صدر جدول لیگ مسابقات قرار دارد.

آبی پوشان   عصر سه‌شنبه (فردا) از ساعت ۱۷ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه شهید دستگردی تهران میهمان پیکان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399zde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قابل توجه هواداران استقلال؛چراهمانند هواداران بارسلونا و رئال مادرید با یک دستمال سفید اعتراض نمی کنید؟!