تاریخ انتشار: 1400/11/18 21:16
کد خبر: 26138

قلم قرمز روانخواه روی سرمایه های سایپا!

روانخواه لیست مازادش را به باشگاه معرفی کرده است.
قلم قرمز روانخواه روی سرمایه های سایپا!

باشگاه سایپا که روزگاری رکورد حضور در تمامی ادوار لیگ برتر را در کارنامه کاری خود داشت بعد از گذراندن یک فصل پرچالش بعضاً اختلافات بین مدیرعامل و سرمربی به لیگ دسته اول سقوط کرد.

 

سقوطی که انتظار می رفت یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر در همان ابتدای فصل مشخص باشد.

اما انتخاب دیرهنگام سرمربی و چالش های عجیب و تکراری سرمربی و مدیرعامل این تیم را مدعی سقوط به لیگ دسته دوم به جای لیگ برتر کرد.

هرچند سعید اخباری جوان توانست امتیازهای حساسی از رقابت با تیم های بالانشین جدول مانند مس کرمان و خیبر خرم آباد کسب کند امّا زمان به او تا انتهای نیم فصل داده نشد.

مربی پرسابقه و جوان به علت دیر انتخاب شدن و نبود زمان کافی برای بدنسازی پیش فصل رقابت ها به نوعی قربانی موضوع های مدیریتی شد تا امید روانخواه را تا پایان نیم فصل جایگزین خود ببیند.

 

امید روانخواه با علم و آگاهی از شرایط، تیم را در دست گرفت و حالا در نیم فصل در جایگاه دوازدهم به دنبال برنامه نقل و انتقلاتی برای سایپا است.

 

خبرهایی از باشگاه سایپا به گوش می رسد که روانخواه بازیکن هایی همچون عارف حاجی عیدی، مهیار جباری، امید دره امین حیدری که از آکادمی سایپا و سرمایه های این باشگاه هستند و در ۲ فصل گذشته بارها پا به میدان مسابقه گذاشته اند تا این باشگاه بتواند با میدان دادن به سرمایه های داخلی خود به درآمدزایی همچون ابولفضل جلالی و امیرعلی صادقی و … دست یابد به راحتی در ایست مازاد قرارداده شدند و برای فسخ قرارداد باهاشون تماس گرفته شده است.

 

خبرها حاکی از آن است که لیست مازاد شامل عارف حاجی عیدی، مهدی بیات، فرزاد حاتمی، پیمان شیرزادی، امید دوره، مهیار جباری، امین حیدری، محمد خزایی، امیر زلیکانی، سیدعلا خلف زاده و شهرام عبادزاده است که در خصوص عبادزاده باید گفت کنار گذاشتن بازیکنی که برای تیم مصدوم شده از سوی باشگاهی که متولیش از پول مردم امرارمعاش می کند عجیب و دردناک است.

 

حالا سوال اینجاست که این بازیکنان جوان قرار است جای خود را به چه بازیکنانی بدهند که این تصمیم گرفته شده است و اینکه این حجم از فسخ قرارداد هزینه بسیار سنگینی را براب تسویه مالی به دوش بار سایپا می گذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n95wr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رایزنی‌ ها برای انتخاب جانشین کارخانه در سایپا