تاریخ انتشار: 1400/11/22 14:51
کد خبر: 26027

اختصاصی/ سال شکوفایی فوتبال گیلان/ صدرنشینان بی شکست و زنده شدن تیم‌های پر هوادار

رقابت‌ های لیگ دسته اول، دوم و سوم مسابقات فوتبال به پایان رسید تا تیم ها برای نیم فصل دوم آماده شوند. در نیم فصل اول تیم های گیلانی بسیار آماده نشان‌ دادند و با اقتدار به استقبال ادامه مسابقات رفتند.
اختصاصی/ سال شکوفایی فوتبال گیلان/ صدرنشینان بی شکست و زنده شدن تیم‌های پر هوادار

پرواز قوی سپید با کادر بومی به سمت لیگ برتر

به گزارش فرتاک ورزشی، در لیگ دسته اول که استان گیلان دو نماینده دارد، ملوان با اقتدار صدرنشین است و شهرداری آستارا نیز در کمرکش جدول قرار گرفته‌ که اگر به خودش بیاید این تیم هم می تواند مدعی شود. قوی سپید انزلی با کادر کاملا بومی می رود تا پس از سالها انتظار مجددا به لیگ برتر برگردد و استان گیلان را صاحب سهمیه کند. تیمی که سالهاست جای خالی اش در فوتبال ایران احساس می شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل آینده یکی از محبوب ترین تیم های شمالی را در  لیگ برتر خواهیم دید.

اوج گیری دوباره چوکا و مشکلات همیشگی سپیدرود رود

 

در رقابت‌های لیگ دو نیز تیم دوست داشتنی چوکا با هدایت علی نظرمحمدی قهرمان نیم فصل شد تا به استراحت برود و برای صعود به لیگ دسته اول آماده شود. چوکایی که از شانس های زیادی صعود برخوردار است. تیمی که محبوبیت خاصی در فوتبال گیلان دارد و حضورش در لیگ دسته اول می تواند، به جذابیت فوتبال بیفزاید.

 اما در سوی دیگر، سپیدرود همچنان درگیر مشکلات مالی است که اگر به این تیم‌ هم نگاه‌ بیشتری شود،  همین حسن اشجاری می تواند آن را به روزهای اوجش برگرداند و نیم فصل دوم‌ به جمع مدعیان بپیوندد.

احیای داماش و قدرت نمایی مقاومت

در لیگ دسته سوم هم تیم های داماش گیلان و مقاومت آستارا بدون شکست و با صدرنشینی به مرحله دوم راه پیدا کرده اند که به همراه تیم های شهرداری فومن و پانیک تالش برای صعود به لیگ دو آماده می شوند. در مرحله اول مسابقات داماش گیلان با هدایت مربی جوان و آینده داری مثل محمد مختاری و مدیریت مهندس اسماعیل شاد توانست به عنوان تیم اول مجوز حضور در رقابت‌های مرحله‌ دوم را بگیرد و برای رسیدن به سطح اول فوتبال آماده شود. احیا شدن داماش خودش بهترین خبر برای گیلان است که متاسفانه کم کم داشت فراموش می شد.

 تیم مقاومت آستارا نیز با مدیر جوان به نام سامان سهرابی و سرمربیگری اسماعیل زاهد ویشگاهی بدون شکست به عنوان‌ تیم اول جواز صعود به مرحله دوم را گرفت تا این تیم نیز برای صعود به لیگ دو امیدوار باشد. تیمی که با کمترین امکانات بهترین نتایج را گرفته‌ و باید به همه عوامل آن خسته نباشید گفت.

با این حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و نمایندگان گیلان همین روند را ادامه دهند، بهترین اتفاق فوتبالی در چند سال اخیر در آستان فوتبال خیز رخ می دهد و دوباره فوتبال این استان زنده می شود. زنده‌ شدن فوتبال گیلان قطعا به فوتبال ایران کمک می کند تا بازیکنان زیادی را کشور معرفی شوند. به امید اینکه مسوولان نیز از این تیم ها حمایت کنند و فقط نظاره گر نباشند.

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488y6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ رایکا قربانی تصمیمات اشتباه/بابل دوباره در استرس بقا!