تاریخ انتشار: 1400/11/24 12:39
کد خبر: 25937

امان از این همه حاشیه/ نساجی_ پرسپولیس تعیین کننده برای ادامه راه

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران پس از تعیطلات چند هفته‌ای مجدداً از روز شنبه از سر گرفته خواهد شد و در یکی از مهمترین دیدار ها روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه تیم‌های نساجی و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
امان از این همه حاشیه/ نساجی_ پرسپولیس تعیین کننده برای ادامه راه

این دیدار از ساعت ۱۷ و به میزبانی مشهد مقدس و با قضاوت آقایان سیدرضا مهدوی، علیرضا ایلدروم، امیررضا آشور ماهانی و علی بای برگزار خواهد شد.

نساج‌ها که به دلیل مهیا نبودن شرایط ورزشگاه خود در مشهد از پرسپولیس میزبانی می‌کنند در ۱۶ هفته قبلی با ۲۱ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته‌اند و در صورت پیروزی در این دیدار و شرایط دیگر بازی‌ها می‌توانند تا دو پله صعود کنند.

ساکت الهامی در نقل و انتقالات نیم فصل کم کار بود و تنها متین کریم زاده را به لیست بازیکنان نساجی اضافه کرد و امیدوار است بتواند در نیم فصل دوم روند روبه رشدی داشته باشد و تیمش را در نیمه بالای جدول قرار دهد.

 

الهامی که همواره حاشیه‌های منحصر به فرد خود را دارد در دیدار روز یکشنبه به راحتی مقابل پرسپولیس کوتاه نخواهد آمد و احتمالا روز سختی را برای سرخپوشان پایتخت رقم خواهد زد.

 

اما در آنسوی میدان پرسپولیسی قرار دارد که حاشیه‌ها به شدت این تیم را احاطه کرده و عدم موفقیت در سوپر‌جام  این حواشی را تشدید کرده و هر نتیجه‌ای به جز کسب سه امتیاز در مشهد می‌تواند پرسپولیس را در بحران فرو برد.

حواشی و مشکلات مدیریتی، اخبار ضد و نقیض در مورد پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان، استعفای نصف و نیمه یحیی، اخراج مهدی شیری، رفتن رادوشویچ و تنها خرید قطعی یک دروازه‌بان و ... هواداران پرسپولیس را به شدت نگران کرده و اوضاع این روز‌های قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران به شدت متزلل و ناخوشایند شده است.

با اخراج شیری و عدم قطعی شدن خرید رامین رضاییان و دیگر گزینه‌های احتمالی، دفاع راست پرسپولیس به علامت سوالی در ترکیب این تیم تبدیل شده و یحیی یا از  ازبکی‌ها استفاده خواهد کرد و یا شاهد بازگشت سیامک نعمتی به این پست خواهیم بود.

پرسپولیس در رده دوم و  در کورس با رقیب دیرینه خود سه امتیاز کمتر دارد، به خوبی می‌داند عدم نتیجه گیری و افزایش فاصله با استقلال میتواند نوار قهرمانی‌های متوالیشان را پاره  و قهرمانی را به آبی پوشان تقدیم کند.

بازی رفت دو تیم با دبل مهدی عبدی برای پرسپولیس و تک گل کریم اسلامی برای نساجی حساب دو بر یک به سود سرخپوشان پایان یافت و حالا باید دید جدال تفکرات گل‌محمدی و الهامی در دیدار برگشت چه نتیجه‌ای را در پی خواهد داشت.

پوریامنصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8w6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یک مهاجم جدید به جمع بازیکنان نساجی اضافه شد