تاریخ انتشار: 1400/11/24 22:00
کد خبر: 25903

الهامی: چند تیم هستند که مجری‌ها آنها را دوست دارند/ مشکل فقط ساکت الهامی است، اشتباهم را می‌پذیرم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت:یک تیم باعرضه با سرمربی شجاع و کاربلد و و یک طرف بازیکنان خوب با سرمربی ضعیف و بی‌عرضه بودند.
الهامی: چند تیم هستند که مجری‌ها آنها را دوست دارند/ مشکل فقط ساکت الهامی است، اشتباهم را می‌پذیرم

ساکت الهامی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: قبل از هرچیزی از هواداران عذرخواهی می‌کنم. درمورد بازی باید بگویم که فرق این دو وجه متفاوت بود. یک تیم باعرضه با سرمربی بسیار شجاع و کاربلد و یک طرف بازیکنان خوب با سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من بودند. نمی‌توانم به عنوان یک سرمربی بی‌عرضه از بازیکنانم ایراد بگیرم. اگر بخواهم کامل‌تر بگویم فرق دو تیم حضور سرمربی ناشی روی نیمکت نساجی بود.

وی ادامه داد: به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. آنها ثبات کردند گزاف نیست که 5 دوره قهرمان لیگ شده‌اند. هرچند که 4 روز پیش در سوپرجام باختند، اما زود برگشتند و بهتر از قبل بازی کردند. مقصر اصلی باخت امروز من بودم. عدم شجاعت و عدم ریکاوری خوب باعث شد این بازی را ببازیم. تیمی که در همان ابتدا دو گل دریافت می‌کند قطعاً یک سرمربی بی‌عرضه دارد. در ادامه بازیکنان برگشتند و تلاش کردند و حتی 10 نفره هم فرصت‌هایی داشتیم، اما به هدف نرسیدیم. باید صداقت گفتار داشته باشیم و با پذیرفتن اشتباهات در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه، فوتبال همین است و زندگی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در مورد یک برنامه هم می‌خواهم صحبت کنم. آقایانی که مجری هستید شما وام‌دار و مجری تمام مردم ایران هستید، نه فقط چند تیم. آقایی که می‌گویی فلان تیم اینقدر سود کرده و آن تیم دیگری فلان‌قدر سود کرده است. آقای مجری حق مردم مازندران و بیت‌المال هم هست. صحبتی که می‌کنم فقط برای تیم خودم نیست. وجدان و شرف کاری داشته باش، کاری که شما می‌کنید کار پسندیده‌ای نیست، هرچند که الان تریبون دست شماست، اما خدا را خوش نمی‌آید اینگونه رفتار کنید.

الهامی افزود: نمی‌خواهم برنامه‌ای را مقصر نتیجه بازی امروز کنم چه بسا اگر می‌بردیم هم همین حرف‌ها را مطرح می‌کردیم. مقصر شکست امروز فقط من هستم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. درمورد داوری فوتبال هم باید بگویم همین است و گاهی داوران اشتباه می‌کنند. عکسی که من دیدم به نظر می‌آمد که گل ما سالم بود، اما چیزی از ارزش‌های مهدوی کم نمی‌کند. اشتباهات ممکن بود به نفع ما رقم بخورد، اما امروز به سود پرسپولیس بود. در صحنه اخراج بازیکن ما هم باید بگویم که کارت اول وی درست نبود. از داور ایراد نمی‌گیرم و فوتبال همین است. ما هم سود بردیم، اما هیچ گاه اینگونه نبوده که بخواهیم ذهنیت‌ها را به سمت خاصی ببریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: چند تیم در لیگ هستند که آقایان مجری‌ها آنها را دوست دارند و مسیر را طوری هدایت می‌کنند که دلشان می‌خواهد. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و باید بپذیریم که شکست خوردیم. اگر این موضوع را نپذیریم در ادامه راه به مشکل می‌خوریم. صحبتی که درمورد این برنامه کردم برای این بود که می‌دانستم این اتفاقات رخ می‌دهد. چه آن توپ آفساید اعلام می‌شد و چه اعلام نمی‌شد من از کادر داوری تشکر می‌کردم. لذت و قشنگی فوتبال به همین است که داور و مربی و بازیکن اشتباه کنند. من اشتباه خودم را قبول می‌کنم و از همه عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم ریکاوری درستی برای تیمم داشته باشم.

وی درمورد تاثیر وقفه‌ای که ابتدای بازی ایجاد شد، گفت: هیچ تاثیری نداشت. مشکل فقط ساکت الهامی است.

الهامی درخصوص میزبان رضایتش از میزبانی در مشهد، اظهار داشت: درمورد این موضوع صحبت کردن خسته کننده شده است. از مسئولان مشهد تشکر می‌کنم که به ما لطف می‌کنند، اما اگر در هتل 5 ستاره هم باشیم بازهم دوست داریم شب‌ها در خانه خود بخوابیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد آخرین وضعیت زمین شهدای ساری، خاطرنشان کرد: صحبت کردن در این خصوص کار بیهوده‌ای است. ما این بازی را باخته‌ایم و اگر حرفی بزنم ممکن است بگویند دنبال فرار رو به جلو هستم. اگر در بازی بعدی به پیروزی رسیدیم در این خصوص حرف خواهم زد. امروز باختیم و باید اشتباه خود را بپذیرم. هیچ ترسی از پذیرفتن اشتباهاتم ندارم. اگر خدا هم کمکم می‌کند به دلیل صداقتی است که دارم. وضعیت زمین عالی بود. تیم داوری بسیار زحمت کشید. خودم هم گاهی عصبی می‌شدم و بازی سنگینی بود. امیدوارم در بازی بعد عملکرد بهتری داشته باشیم. در بازی رفت هم به پرسپولیس باختیم و امروز هم شکست را پذیرفتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488pwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الهامی: عنایتی نشان داد یک مربی کاربلد است/ هر هفته جای خودمان را تغییر می‌دهیم