تاریخ انتشار: 1400/12/08 21:50
کد خبر: 25260

هفته بیستم با طعم تغییرات/ جدال مربیان استقلالی در چند بازی مهم

لیگ برتر ایران از تقابل تیم های پر هوادار شهرستاتی تا تعقیب و گریز حساس سرخابی جذابیت های هفته های پایاتی فوتبال ایران را چندین برابر کرده است همراه باشید با پیش بازی های هفته بیستم با خبرگزاری فرتاک ورزشی.
هفته بیستم با طعم تغییرات/ جدال مربیان استقلالی در چند بازی مهم

هفته بیستم رقابت های لیگ برتر روز دوشنبه 9 اسفند ماه پیگیری خواهد شد که به جز دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان و استقلال با نساجی، سایر رقابت ها نیز از حساسیت بالایی برخودار است.

/ سپاهان - تراکتور/ جدال تیم های بدون مربی!

سپاهان و تراکتور در بیستمین هفته لیگ به مصاف هم خواهند رفت و این رقابت درشرایطی انجام میشود که هر دوتیم با توجه به ناکامی های نیم فصل و عدم نتیجه گیری در هفته گذشته با استعفا و اخراج سرمربی خود مواجه شدند .

دیدار تراکتور و سپاهان از این جهت اهمیت دارد که سه امتیاز این دیدار میتواند تیم تبریزی را از منطقه سقوط نجات دهد و سپاهان را در جمع بالانشینان نگه دارد.

تراکتور باتوجه به اخراج سرمربی خود باید هفته بیستم را بدون سرمربی پشت سربگذارد اما تکلیف نیمکت طلایی پوشان همچنان نامشخص است و باید منتظر تصمیم هیت مدیره سپاهان بمانیم.

حالا باید دید تقابل دوتیم بدون سرمربی لیگ برتر چه نتیجه ای در بر خواهد داشت؟!

 

 گل گهر _ نفت آبادان/ جدال ژنرال و علیمنصور!

 گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان در هفته بیستم به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار در شرایطی انجام میشود، صنعت نفت با علیرضا منصوریان خودش را پیدا کرده و نیم فصل دوم هم خوب نتیجه می گیرد.

گل گهر سیرجان نیز پس از پشت سر گذاشتن حواشی زیاد به رقابت های لیگ بازگشته و تفکرات هجومی امیر قلعه نویی را به خوبی پیاده میکند.

باتوجه به اینکه لیگ جاری نماینده ای در آسیا نخواهد داشت، بنظر میرسد یک رقابت بدون حاشیه را شاهد باشیم اما حساسیت این دیدار از جهت حفظ شخصیت تیمی بالاست.

 

 هوادار - فولاد/ تقابل استقلالی های سابق

هوادار و فولاد نیز روز دوشنبه به مصاف یکدیگر می روند که این دیدار در شرایطی انجام میشود، جواد نکونام توانسته فولاد را به روزهای خوبش برگرداند و تیم را تک رقمی کند.

درسوی مقابل رضا عنایتی که نیم فصل اول به عنوان یک تیم قعر جدولی به چشم می آمد با تغییر تاکتیک توانست خودش را از منطقه های سقوط جدا کرده و به میانه جدول برساند.

نکته ی جالب توجه در این دیدار نوع تفکرات دو سرمربی است؛ نکونام و عنایتی هردو تیم هایی دفاعی دارند اما وجه تفاوت هوادار و فولاد در امر گلزنی است .

جواد نکونام اگرچه دفاعی بازی میکند، اما در امر گلزنی موفق ظاهر شده اما عنایتی تنها به گل نخوردن رضایت داده است.

فجرسپاسی  - پیکان/ جدال پیکان تقویت شده با فجر سخت بباز

فجر سپاسی شیراز و پیکان در هفته بیستم به تقابل با یکدیگر میپردازند که این رقابت در شرایطی انجام میشود، فجر با هدایت کلانتری به اهداف خودش نرسیده و پس از پدیده و نفت مسجد سلیمان از جدی ترین گزینه های سقوط محسوب میشود.

فجری ها تیم سخت ببازی هستند، ولی نباید بیش از این امتیاز از دست دهند.

 در سوی مقابل پیکان با مجتبی حسینی در رقابت های لیگ برتر موفق ظاهر شده و علی رغم فراز و فرودی که داشت همچنان خودش را بالای جدول نگه داشته

باید دید تقابل پیکان و فجر چه نتیجه ای خواهد داشت؟!

 

آلومینیوم  - نفت مسجد سلیمان/ کار سخت فکری در اراک

در دیگر بازی هفته بیستم نماینده اراک با نفت مسجد سلیمان به رقابت میپردازد.

این دیدار برای نفت که در شرایطی بحرانی به سر میبرد از اهمیت بالایی برخوردار است. باتوجه به عدم نتیجه گیری نفتی ها در نیم فصل اول و آغاز نیم فصل دوم باشکست های پی در پی، از دست دادن امتیاز مقابل خطیبی برای نفت مسجد سلیمان گران تمام خواهد شد و این تیم یک قدم به سقوط نزدیک تر میشود.

 البته آلومینیوم نیز پس از شکست مقابل مس اماده تقابل با نفت مسجد سلیمان میشود تا دوباره خودش را به عنوان تیم مدعی در جمع شش تیم برتر لیگ نگه دارد.

رسول خطیبی باتوجه به وضعیت بحرانی حریف خود این فرصت را دارد تا تیمش را به لحاظ روحی وروانی به شرایط مطلوب برگرداند.

 

ذوب‌آهن  - پدیده/ لقمه آماده برای تارتار

ذوب آهن وپدیده خراسان روز دوشنبه در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که این دیدار در شرایطی انجام میشود، هردوتیم برای نجات میجنگند.

پدیده اصلی ترین کاندیدای بازگشت به لیگ دسته اول است و همچنان با حاشیه های پی در پی دست و پنجه نرم میکند.

ذوب اهن هم در لیگ بیستم با هدف رسیدن به جمع مدعیان مهدی تارتار را برای هدایت این تیم در نظر گرفت، اما گاندوها با تفکرات او هم راه به جایی نرسیدند و امسال نیز شرایطی مشابه سال قبل را تجربه میکنند.

ذوبی ها اگر میخواهند استرس سقوط را نداشته باشند باید مقابل پدیده سه امتیاز کامل را کسب کنند و منتظر ازدست دادن امتیاز سایر رقبای خود باشند.

شادی بخشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5be6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی تیم استقلال: بازی مقابل نساجی جزو سخت‌ترین بازی ها است