تاریخ انتشار: 1400/12/15 21:26
کد خبر: 24957

نکونام: به غرور بازیکنانمان باختیم

سرمربی فولاد خوزستان پس از واگذاری بازی مقابل تیم هوادار تهران گفت: از این شکست بسیار ناراحتم و معتقدم به دلیل غرور بازیکنانمان بازی را واگذار کردیم.
نکونام: به غرور بازیکنانمان باختیم

جواد نکونام یکشنبه در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم اما همین شروع خوب به ما ضربه زد.

وی افزود: بازیکنان ما بعد از سوپرجام و نتایج اخیر، اشتهای پیشرفت و جایگاه بهتر داشتن را از دست دادند و دیدید که پس از گل، اشتباهاتی انجام دادیم که باعث شد حریف اعتماد به نفس بگیرد.

سرمربی فولاد با بیان اینکه دو دقیقه بعد از گل ما تحت فشار بودیم گفت: بعد از زدن گل زودهنگام، مغرورانه بازی کردیم و بین دو نیمه به بازیکنان تاکید کردم که فوتبال یک بازی ۱۱ نفره است و هر تیمی بیشتر تلاش کند، برنده می‌شود.

وی افزود: در نیمه نخست، زمانی گل خوردیم که می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. نیمه دوم بازی تحت کنترل ما بود اما متاسفانه حریف از اشتباه فردی ما استفاده کرد و به گل رسید.

نکونام گفت: امروز ما مستحق باخت نبودیم و من از این بابت ناراحتم همچنین باید بگویم که ما به خودمان باختیم. 

وی در پایان مسئولیت این شکست را برعهده گرفت و افزود: ذوب آهن خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید می‌گویم اما ما به خودمان باختیم چون با غرور بازی کردیم و مقصرش هم من هستم‌. امروز می‌توانستیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم اما سه امتیاز بازی از دستمان رفت.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن با برتری دو بر یک ذوب آهن به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gd6wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«سوپرجام» فوتبال ایران به فولادی ها اهدا شد