تاریخ انتشار: 1400/12/18 13:29
کد خبر: 24842

برنامه پرسپولیس برای جلب رضایت ترابی جهت تمدید قرارداد/ سرخپوشان پولدار می‌شوند

باشگاه پرسپولیس قصد دارد علاوه بر پرداخت بخشی از حق و حقوق بازیکنان پیش از دربی، مطالبات مهدی ترابی از فصل‌های قبل را نیز به زودی پرداخت کند.
برنامه پرسپولیس برای جلب رضایت ترابی جهت تمدید قرارداد/ سرخپوشان پولدار می‌شوند

تیم پرسپولیس پس از شکست مقابل صنعت نفت، حالا آماده رویارویی با نفت مسجدسلیمان و سپس دیدار حساس دربی می‌شود. دیدارهایی که در صورت ناکامی در آن؛ امید اندک سرخپوشان برای رسیدن به استقلال نیز از دست خواهد رفت و شاید رؤیای دبل هت‌تریک قهرمانی برای هواداران پرسپولیس به تاریخ بپیوندد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که پیش از دیدار با صنعت نفت با حضور در تمرین پرسپولیس قول پرداخت درصدی از قرارداد سرخپوشان پیش از عید را داده بود، در تلاش است برای حفظ روحیه بازیکنان 10 درصد از قرارداد اعضای تیم را پیش از دربی پرداخت کند تا دریافتی پرسپولیسی‌ها در این فصل به 50 درصد برسد. هرچند در صورت پرداخت این میزان نیز باز هم بازیکنان پرسپولیس از شرایط مالی باشگاه به شدت گله‌مند هستند.

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس این است که مدیران این باشگاه که طی هفته‌های گذشته به دنبال تمدید قرارداد مهدی ترابی بودند، بعد از ناراحتی و گلایه این بازیکن از عدم پرداخت مطالبات یک میلیارد و 400 میلیونی مربوط به فصل‌های گذشته‌اش، در تلاش هستند تا این بخش از مطالبات ترابی را نیز پیش از سال نو یا حداکثر در روزهای آغازین سال جدید پرداخت و او را برای نشستن پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد راضی کنند.

ترابی  پس از دیدار با مس در هفته بیستم در واکنش به مشکلات مالی سرخپوشان گفته بود: «هفت بازیکن تیم قراردادشان رو به پایان است و اگر برادری‌شان ثابت نشود قطعاً بچه‌ها آنطور می‌خواهند، تمدید کنند».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2raleb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی:باشگاه برای تمدید پالس مثبت بدهد