تاریخ انتشار: 1400/12/20 15:13
کد خبر: 24766

ربیعی: هوادار تیم جسوری است/ توان مس را اثبات کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تمجید از عملکرد شاگردان رضا عنایتی گفت: هوادار تیم باهوش و جسوری بوده که عملکرد خوبی برابر حریفان داشته است.
ربیعی: هوادار تیم جسوری است/ توان مس را اثبات کرده‌ایم

 نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و مس‌رفسنجان امروز جمعه برگزار شد.  «محمد ربیعی»  در این نشست با بیان اینکه هوادار تیمی بسیار خوبی است اظهار داشت: شاگردان رضا عنایتی تیمی جسور هستند که در نیم فصل دوم بهتر هم شده‌اند. مس رفسنجان هفته گذشته یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای را ۱۰ نفره به پایان رساند و این موجب شد تا فشار بر روی ما زیاد باشد. میثم تیموری نیز به خاطر محرومیت در این دیدار نداریم.

ربیعی با اشاره به قرعه تیم فوتبال مس رفسنجان در جام حذفی فوتبال ایران گفت: جام حذفی کاملا متفاوت از لیگ برتر است. تیم مس در ۲ بازی گذشته به مصاف تیم‌های لیگ برتری رفته و به این مرحله صعود کرد. برای تیم خلیج‌ فارس ماهشهر احترام قائل هستم و می‌دانم انگیزه زیادی برای آن دیدار دارند. من در سال ۱۳۹۰ مربی این تیم بودم و توانستیم در جام حذفی یک تیم لیگ برتری را حذف کنیم و در آزادی هم میهمان استقلال تهران بودیم.  به آنها بابت حضور در این مرحله تبریک می‌گویم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به بازی‌ هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان گفت: با احترامی که برای تیم محمود فکری قائل هستم تیم ما از دقیقه یک اخراجی داد و تمام برنامه ما نیز تغییر کرد.  فقط تصمیم گرفتیم در آن بازی ریتم خودمان را حفظ کنیم. تمام برنامه ما تحت تاثیر اخراج قرار گرفت و این بر روی کیفیت بازی تیم تاثیر گذاشت.

ربیعی با تبریک به رضا عنایتی بابت نتایج تیم هوادار عنوان کرد: آنان توانستند سپاهان و فولاد را در تهران متوقف کنند. اما ما نیز نشان دادیم که تیمی هستیم که می‌توانیم در لیگ شگفتی‌ساز باشیم. برای هفته های پایانی لیگ برتر برنامه داریم و به دنبال جاه‌طلبی هستیم. اگر اشتباهات فردی نبود نتایج لازم برابر پرسپولیس کسب می‌کردیم اما آن بازی دیگر تمام شد.

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا (شنبه) در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rayx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ربیعی: می‌شد پرسپولیس جوانمردانه بازی‌ کند/از سه گلی که دریافت کردیم، دو گل توسط اشتباه خودمان بود

ربیعی: همه بازیکنان ما جزو تیم اول هستند
فردا به چند نفر استراحت می دهیم؛