تاریخ انتشار: 1400/12/21 21:20
کد خبر: 24689

سائلام: مستحق باخت نبودیم

سرمربی تراکتور درباره وضعیت تیمش توضیح داد.
سائلام: مستحق باخت نبودیم

تراکتور و فولاد امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید. ارتوئرول سائلام، سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: با توجه به شرایط‌مان در لیگ برتر، امروز باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم، وزش باد شدید در اوایل بازی ما را نگران کرد، چون تراکتور باید بازی را کنترل می‌کرد و به آن جهت می‌داد.

او افزود: فولاد فوتبال خوبی در نیمه اول انجام داد اما نیمه دوم ما بعد از تعویض‌ها تیم بهتر زمین بودیم. فولاد تیم منسجم، هماهنگ و با ثبات است. ما در مجموع ۹۰ دقیقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و آنان تنها در دو صحنه موقعیت گلزنی به دست آوردند. گل نخست حریف بسیار زیبا بود و گل دوم را نیز متاسفانه از روی نقطه کرنر دریافت کردیم که باید مسئولیت‌پذیرتر بودیم. دروازه‌بان ما در ادامه لمس توپ نداشت.

سائلام بیان کرد: ما مستحق باخت نبودیم چرا که موقعیت‌های بسیار زیادی در نیمه دوم روی دروازه حریف خلق کردیم. بازیکنان خط دفاعی‌مان اشتباهات بارز داشتند. ضروری است اشتباهات و نقاط ضعف را پوشش دهیم. یک تیم خوب نباید در این حد توپ از دست بدهد. ضرورت داشت در نیمه اول حاکم بر بازی بودیم.

سرمربی تراکتور با بیان این که تراکتور در نیمه دوم در فاز تهاجمی خیلی خوب بود، گفت: موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم اما در نیمه نخست تنها در یک صحنه سعید واسعی صاحب موقعیت شد.

سائلام اظهار کرد: به عنوان مربی تیم می‌گویم که تراکتور مشکلاتی دارد. ما باید راهکار پیدا کنیم. ابتدا باید مقابل آلومینیوم نتیجه خوب کسب کنیم و سپس از فرصت تعطیلی مسابقات برای بهبود شرایط تیم استفاده کنیم. بازیکنان باید مسئولیت پذیرتر باشند. ان‌شاءالله تراکتور بهتری را شاهد خواهیم بود و هواداران نگران نباشند.

او درباره نبود اخباری و ایمانی گفت: این دو بازیکن مصدوم بودند و تا لحظه آخر فیزیوتراپی می‌کردند. اخباری و ایمانی خیلی دوست داشتند که بازی کنند ولی نمی‌توانستیم ریسک کنیم. امیدوارم به بازی بعدی برسند. نبود ایمانی، نجفی و ثاقبی باعث شده بازیکنان جایگزین کمتری در خط هافبک داشته باشیم که با اضافه شدن آنان، رقابت به خط هافبک تیم برمی‌گردد.

سائلام افزود: برای رسیدن به گل باید از روش‌های مختلف استفاده کنیم، به همین دلیل از جناحین و عمق حمله کردیم و چند شوت خوب هم داشتیم. بابایی، فتحی و بلبلی موقعیت‌های زیادی داشتند و از طریق مختلف برای رسیدن به گل مقابل یک تیمی که فوتبال بسته بازی می‌کند، تلاش کردیم. ارایه چنین بازی تهاجمی و استفاده از روش‌های مختلف برای گلزنی، ما را به آینده امیدوار کرد. ما راهکارهای مختلف برای رساندن توپ به داخل محوطه را تمرین می‌کنیم، ولی گل زدن موضوعی جدا هست که امیدوارم بازیکنان در بازی‌های آینده کیفیت‌شان را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: تیم از ابتدای فصل مشکلات جدی دارد. بازی‌ها را آنالیز و بررسی کرده‌ایم، ما هم نقاط ضعف که از ابتدای فصل وجود دارد را می‌دانیم. اعتماد به نفس پایین بازیکنان به دلیل عدم کسب پیروزی، یکی از مشکلاتمان است. امسال تراکتوری به یاد دارید که این همه موقعیت‌سازی کند؟ بازی‌هایی را از تراکتور تماشا کرده‌ام که حتی تیم یک شوت به سمت دروازه نداشت. بازیکنان ما در نیمه دوم خیلی تلاش کردند و نمی‌توانیم از این موضوع چشم پوشی کنیم.

او ادامه داد: بازی در نیمه دوم به دلیل مصدومیت مکرر بازیکنان فولاد و شش تعویض، بارها متوقف شد. به همین دلیل معتقدم وقت اضافه پنج دقیقه با واقعیت‌های داخل زمین همخوانی نداشت. هم‌چنین پس از گل ما در انتهای بازی، رقیب پس از وقفه طولانی بازی را آغاز کرد. این اتفاق امکان دارد برای سایر تیم ها هم رخ دهد و داور باید در محاسبه وقت‌های تلف شده دقت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaymj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن فولاد مقابل تراکتور