تاریخ انتشار: 1401/01/02 09:13
کد خبر: 24336

درخواست ایران برای برگزاری بازی با کره جنوبی بدون تماشاگر رد شد

مدیر تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی درباره درخواست ایران برای برگزاری مسابقه با کره جنوبی بدون تماشاگر در سئول ارائه کرد.
درخواست ایران برای برگزاری بازی با کره جنوبی بدون تماشاگر رد شد

تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای برگزاری بازی با کره جنوبی به سئول سفر کرد که تست کرونای حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران در بدو ورود به کره مثبت شد. به همین دلیل استیلی در کشور کره ابتدا در یک هتل و سپس در سوئیتی در سفارتخانه ایران در سئول قرنطینه شد و نمی‌تواند تیم ملی را در دیدار روز پنجشنبه همراهی کند.

استیلی با گلایه از برخورد کره‌ای ها در مورد قرنطینه شدنش گفت: وقتی کره جنوبی برای بازی رفت به ایران آمد، کرونایی های آنها را در همان هتل محل اقامت قرنطینه کردیم ولی متاسفانه کره‌ای ها ما را به هتل دیگری بردند و تست PCR گرفتند. آنجا تست من مثبت شد و بقیه بچه‌ها به هتل محل اقامت اعزام شدند. من از اعضای تیم ملی جدا هستم.

وی افزود: سفیر ایران در کره جنوبی در محل زندگی خودش یک سوئیت را آماده کرد و من -برای طی کردن دوران قرنطینه- به محل زندگی ایشان رفتم.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان کرونایی این تیم تصریح کرد: خوشبختانه تست قلی زاده و صیادمنش منفی شد و آنها به تیم اضافه شدند. طارمی، جهانبخش و قدوس نمی‌توانند به تیم اضافه شوند چون تست کرونای آنها در کشوری که بودند مثبت شد.

به گفته استیلی، ۶ بازیکن تیم ملی یعنی حاج صفی، بیرانوند، محرمی، عابدزاده، سردار آزمون و میلاد محمدی امروز سه شنبه به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند. استیلی گفت: این بازیکنان باید ۵-۶ ساعت باید منتظر باشند تا جواب تستشان بیاید. شاید تیم کامل ما یک جلسه تمرین داشته باشد.

مدیر تیم ملی ایران که با برنامه «نوروز فوتبالی» گفتگو می‌کرد درباره برگزاری دیدار با کره جنوبی با حضور تماشاگران هم اظهار کرد: برای حدود ۶۵ هزار تماشاگر بلیت فروخته شده است. در کره جنوبی روز به روز کرونا بیشتر می‌شود. از طریق امور بین الملل نامه زدیم که با شیوع کرونا دچار مشکل می‌شویم ولی ترتیب اثر ندادند و گفتند بازی با تماشاگر برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5mz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت تیم کره جنوبی اورژانسی شد