تاریخ انتشار: 1401/01/03 09:31
کد خبر: 24310

رسانه کره‌ای: بازی با ایران فرصتی طلایی پیروزی پس از ۱۱ سال است

رسانه ورزشی کره‌جنوبی به ارزیابی بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت.
رسانه کره‌ای: بازی با ایران فرصتی طلایی پیروزی پس از ۱۱ سال است

به نقل از اینتر فوتبال کره‌جنوبی؛ تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در صورت پیروزی در دیدار فردا برابر ایران می‌تواند به صدر جدول گروه A آسیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 صعود کند. کره‌جنوبی برای قرار گرفتن در سید سوم قرعه‌کشی این رقابت‌ها نیازمند پیروزی برابر ایران است. کره‌جنوبی در تاریخ 32 دیدار خود با ایران 9 پیروزی، 10 تساوی و  13 باخت کسب کرده که کمی پایین‌تر از حریف است. آخرین پیروزی کره‌جنوبی نیز برابر ایران مربوط به 11 سال پیش در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با نتیجه یک بر صفر است. اکنون بازی فردا یک فرصت طلایی برای پیروزی کره‌جنوبی محسوب می‌شود.

در ادامه تحلیل این رسانه کره‌ای آمده است: مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به دلیل مثبت شدن تست کرونا غایب ترکیب ایران هستند و قدرت این تیم به نسبت دیدارهای اخیر ضعیف‌تر شده است. از سویی پائولو بنتو (سرمربی کره‌ جنوبی)  تعدادی از بازیکنانش را به دلیل آسیب‌دیدگی و ابتلا به کرونا در اختیار ندارد. مهمترین آنها هوانگ این بیوم است، زیرا او نقش بسیاری در ترکیب تیم هنگام شروع حمله با توانمندی پاس‌های خود ایفا می‌کرد.

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی 2022 قطعی کرده‌اند. ایران با 22 امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره‌جنوبی 20 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. بازی این دو تیم روز چهارم فروردین 1401 در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5kxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال تغییر لیست کره‌جنوبی پیش از بازی با ایران