تاریخ انتشار: 1401/01/04 18:46
کد خبر: 24245

بنتو: در نیمه دوم خیلی خوب بودیم/ ایران همواره قدرتمند است

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی گفت: در نیمه دوم دیدار مقابل تیم قدرتمند ایران عملکردی عالی داشتیم و توانستیم با کسب یک پیروزی مهم موجب شادمانی هواداران شویم.
بنتو: در نیمه دوم خیلی خوب بودیم/ ایران همواره قدرتمند است

«پائولو بنتو» عصر امروز پنجشنبه پس از برتری دو بر صفر تیمش مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲، اظهار داشت: ایران همواره تیم خوبی است و در نیمه اول اجازه نداد تا بازی‌سازی داشته باشیم. با این حال در ادامه نمایش متفاوتی داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم توان خود را ثابت کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست رفت. با برنامه‌ریزی وارد زمین شدیم و گل ثانیه‌های پایانی نیمه نخست هم خیلی به ما کمک کرد. در ابتدای بازی اشتباهاتی در خط دفاعی داشتیم که این مساله را به بازیکنام گوشزد کردم. کنترل بازی در اختیار نفرات ما بود و ایران برای گرفتن توپ تلاش زیادی انجام می‌داد.

سرمربی کره در خصوص عملکرد ایده‌ال «سون هیونگ مین»‌ در این دیدار، عنوان کرد: گل سون تاثیرگذار بود و او در طول بازی خیلی به ما کمک کرد. مساله مهم نمایش خوب کره در نیمه دوم بود که بازی‌سازی خوبی داشتم و ایجاد موقعیت کردیم. سون امروز عالی بود و توانست با تجربه خود از اروپا نمایشی خوب به اجرا بگذارد. او از سوی تماشاگران حمایت شد و در نهایت نتیجه خوبی کسب کردیم.

این مربی پرتغالی ادامه داد: فوتبال با تماشاگران معنا می‌گیرد و مهم است تماشاگران در ورزشگاه باشند.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار که به میزبانی کره و در سئول برگزار شد با دو گل شکست خورد و صدرجدول گروه نخست آسیا را به این حریف واگذار کرد.

کره با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و ایران در امتیاز ۲۲ باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqyol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخابی جام جهانی|وضعیت جدول گروه A پس از باخت تیم ملی