تاریخ انتشار: 1401/01/05 17:53
کد خبر: 24209

پاسخ بیل به انتقادهای طعنه‌آمیز رسانه‌های اسپانیایی

بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید به گزارش رسانه‌های اسپانیایی درباره تناقض در گفته‌های او برای بازی در رده باشگاهی و ملی پاسخ داد.
پاسخ بیل به انتقادهای طعنه‌آمیز رسانه‌های اسپانیایی

به نقل از نشریه سان، گرت بیل بامداد امروز (جمعه) با گلی که در پیروزی 2 بر یک تیم ملی ولز برابر اتریش به ثمر رساند، نشان داد که نه تنها هیچ مصدومیت و مشکلی برای بازی کردن ندارد بلکه انگیزه‌اش برای درخشش و گلزنی در رده ملی بیشتر از چیزی است که در رئال مادرید نشان می‌دهد. همین موضوع سبب شد که رسانه‌های اسپانیایی و هواداران با زبان کنایه به عدم حضور بیل در بازی‌های اخیر رئال مادرید از جمله ال‌‌کلاسیکو به بهانه مصدومیت صحبت کنند. در این میان برخی نشریات اسپانیایی از بیل به عنوان «پارازیت» یاد کردند و حضور او در اردوی تیم ملی ولز با وجود ادعای مصدومیت را به شیوه‌ای کنایه‌آمیز «معجزه ولز» توصیف کنند.

بیل پس از بازی تیمش برابر اتریش در این خصوص که آیا پاسخ برای رسانه‌های اسپانیایی دارد گفت: خیر. راستش نیازی به پیام دادن به آنها نمی‌بینم. این کار فقط وقت تلف کردن است.

بیل ادامه داد: کاری که آنها می‌کنند منزجر کننده است. آنها باید از خودشان خجالت بکشند. من اصلاً خودم را درگیر چنین مسائلی نمی‌کنم. ختم کلام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdeo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بیل در پایان فصل از رئال مادرید جدا می‌شود