تاریخ انتشار: 1401/01/16 10:13
کد خبر: 23772

پیولی: کورس قهرمانی به دو هفته پایانی کشیده خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال میلان پس از تساوی خانگی تیمش از فرصت‌سوزی شاگردانش با وجود خلق موقعیت‌های زیاد روی دروازه رقبا سخن گفت.
پیولی: کورس قهرمانی به دو هفته پایانی کشیده خواهد شد

استفانو پیولی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌یکم رقابت‌های سری A ایتالیا و در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل بولونیا تن به تساوی بدون گل داد، پس از این بازی در  گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت:  آنالیز بازی امشب آسان است. ما نتوانستیم آن لحظه کوچک، توپ نهایی، پیچ و تاب و ضربه‌ای که می‌توانست روند بازی را تغییر دهد، پیدا کنیم. ما هر کاری که از دست‌مان ساخته بود را انجام دادیم. اینها بازی‌هایی هستند که اگر زودتر از بن‌بست خارج شوید، برای‌تان آسان‌تر می‌شوند، در غیر این صورت بسیار سخت هستند. ما در مقابل یک تیم سرسخت با توپ خیلی خوب کار کردیم اما به نتیجه لازم نرسیدیم.

وی افزود: من این ایده را کاملاً رد می‌کنم که مشکل تیم ما روانی باشد. این تیم با شخصیت، خلق‌وخو و ذهنیت مناسب و حتی باکیفیت تا یک سوم زمین حریف بازی کرد. در حال حاضر ما در حال ایجاد موقعیت‌های زیادی هستیم اما از آنها بهره لازم را نمی‌بریم، این حقیقتی است که آمار نشان می‌دهد. ما فوتبال خود را بازی می‌کنیم اما فرصت‌ها را به سرانجام نمی‌رسانیم. من هیچ شکایتی از بازیکنانم ندارم جز اینکه باید در محوطه جریمه بهتر و کارآمدتر باشیم. ما در هر بازی برای پیروزی بازی می‌کنیم، بنابراین این فرصتی بود که مقابل هواداران‌مان از دست دادیم.  

سرمربی میلان تصریح کرد: انتظار داشتم چنین مشکلاتی در این بازی وجود داشته باشد و هر تیمی با آن رویه‌رو خواهد شد. دروغ نمی‌گویم، روی کاغذ بازی خوبی برای ما به نظر می‌رسید اما فوتبال روی کاغذ بازی نمی‌شود و ما از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده نکردیم. بازی بسیار سخت دیگری مقابل تورینو در پیش داریم، آنها هم از اینتر و هم از یوونتوس امتیاز گرفته‌اند. من فکر می‌کنم که کورس قهرمانی به دو هفته پایانی مسابقات کشیده خواهد شد. تیم من ثابت کرده که زنده است و ضربه می‌زند، کیفیت دارد و شایسته حضور در بالای جدول تا انتها است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a6jx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیولی: زلاتان هرگز پیر نمی شود