تاریخ انتشار: 1401/01/22 16:22
کد خبر: 23477

چهارمین انتخاب یحیی در پست دفاع چپ

سرمربی پرسپولیس در ادامه تغییرات عجیبی که در این فصل در چینش نفراتش داشت، از علی نعمتی در سمت چپ دفاعی سود برد تا این مدافع گلزن در دربی، چهارمین انتخاب او در این پست محسوب شود.
چهارمین انتخاب یحیی در پست دفاع چپ

پرسپولیس با شکست عجیب در تهران و مقابل آلومینیوم اراک از جام حذفی هم کنار رفت تا بعد از مدت‌ها موفقیت آنها در فوتبال ایران، اکنون در آستانه کوتاه ماندن دست‌شان در فصل فوتبالی از جام باشند.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان که در این بازی تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده بود، علی نعمتی را نیز اینبار در سمت چپ دفاعی تست کرد. این در حالیست که پیش از این سعید آقایی، وحید امیری و علی شجاعی سه بازیکن دیگری بودند که در این پست برای پرسپولیس به میدان رفته بودند.

در شرایطی که یکی از انتقادات نسبت به عملکرد کادرفنی عدم شناخت و دستیابی آنها به ثبات ترکیب است که خصوصا در پست دفاع میانی و مهاجم مشهود بوده است، بد نیست بدانید که سعید آقایی 20 بازی، وحید امیری 4 بازی و علی شجاعی 5 بازی در این فصل به عنوان مدافع چپ برای سرخپوشان به میدان رفته اند و علی نعمتی نیز به این نفرات اضافه شد. او البته با توجه به مصدومیت فرشاد فرجی در اواسط نیمه اول به پست دفاع میانی بازگشت تا سعید آقایی در ترکیب این تیم و در سمت چپ دفاعی حاضر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ay57v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




واکنش رسمی به مذاکره با ۲ گزینه جانشینی گل‌محمدی در پرسپولیس