تاریخ انتشار: 1401/01/25 10:04
کد خبر: 23347

سرمربی التعاون: دیدار با سپاهان سخت و دشوار است

جان بروم سرمربی هلندی التعاون از آمادگی بالای تیمش برای دیدار مقابل سپاهان خبر داد.
سرمربی التعاون: دیدار با سپاهان سخت و دشوار است

در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان به مصاف میزبان گروه خود می رود. تمامی تیم های حاضر در گروه D سه امتیازی هستند و برنده دیدار امشب می تواند شانس خود برای صعود را افزیش دهد.

جان بروم سرمربی هلندی التعاون با تاکید بر سختی دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل سپاهان در عین حال تاکید کرد که تیم او برای این مسابقه حساس که امروز در استادیوم شهر ورزشی ملک عبدالله در شهر بریده برگزار می شود، کاملا آماده است.

این سرمربی هلندی در نشست خبری پیش از این رویارویی گفت: بازی با سپاهان دیدار سختی خواهد بود زیرا تیم های گروه از نظر امتیازی برابر هستند. تیم ما آماده است و برای برد بازی خواهیم کرد.

وی افزود: تیم ما پتانسیل بالایی دارد. در دیدار برابر الدحیل که با پیروزی التعاون همراه شد، بازیکنان روحیه تیمی خود را نشان دادند.

 

وی در پایان صحبت های خود گفت: به دلیل فشار در مسابقات باید به صورت چرخشی از بازیکنان استفاده مرد و این کاری است که انجام خواهم داد.

همچنین طارق عبدالله کاپیتان التعاون در این نشست گفت: فشار مسابقات برای ما سخت است اما کادر فنی و کادر پزشکی برنامه ای را آماده کرده اند تا با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان و فشار بازی ها به خوبی از آن استفاده کنیم.

وی در خصوص پست مورد علاقه خود اظهار داشت: در هر پستی که مربی بخواهد آماده بازی هستم و ترجیح می دهم در مرکز میدان بازی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9r86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمادگی  التعاون برای تقابل با سپاهان