تاریخ انتشار: 1401/01/25 10:26
کد خبر: 23346

اتحاد شیرین و ماندگار حدادی‌فر و تارتار به هوا رفت + عکس

قاسم حدادی‌فر که هفته گذشته با مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن آشتی کرده بود، دوباره تصمیم به جدایی از ذوب‌آهن گرفت.
اتحاد شیرین و ماندگار حدادی‌فر و تارتار به هوا رفت + عکس

هفته گذشته بود که بعد از گذشت حدود ۶ ماه از جدایی قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن در جلسه‌ای که با حضور معاون شرکت سهامی ذوب‌آهن، رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل باشگاه، مهدی تارتار سرمربی تیم و قاسم حدادی‌فر برگزار شد، کاپیتان اسبق ذوب‌آهن در ادامه مسابقات فصل جاری و فصل پیش رو به عنوان بازیکن به تیم فوتبال ذوب‌آهن بازگشت.

این در حالی بود که اوایل فصل جاری لیگ برتر فوتبال بود که ماجرای اختلاف قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن اصفهان با مهدی تارتار سرمربی تازه به خدمت گرفته شده این تیم بالا گرفت و پس از چند هفته حدادی‌فر به صورت رسمی از ذوب‌آهن خداحافظی کرد.

بازی خداحافظی نیز برای کاپیتان ذوب‌آهن تدارک دیده شده و حدادی‌فر در مصاحبه‌ای گفت که تصمیم گرفتم در تیم نباشم تا شرایط طوری باشد که تارتار راحت‌تر باشد؛ بعد از این اتفاق، صحبت دیگری نشد و در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفتم.

تنها بعد از گذشت یک هفته و در حالی که قرار بود حدادی‌فر از روز گذشته در تمرینات گروهی تیم فوتبال ذو‌ب‌آهن حاضر شود، کاپیتان ذوب‌آهن خیلی اتفاقی در تمرین که همراه با مراسمی ویژه برای این بازیکن بود حاضر نشد.

حدادی‌فر در مصاحبه‌ای گفته است؛ در نهایت به این نتیجه رسیدم نمی‌توانم در چند هفته باقی مانده کمکی به تیم کنم و خیلی اثربخش باشم، اگر شرایط مناسب باشد فصل آینده در خدمت تیم هستم؛ امیدوارم تیم ذوب‌آهن در این شش هفته باقی مانده فصل نتایج مناسبی کسب نموده و در نهایت در رتبه قابل قبول فصل را به پایان برساند.

مسؤولان باشگاه ذوب‌آهن تاکنون واکنشی نسبت به این تصمیم ناگهانی حدادی‌فر بعد از آشتی وی با تارتار نداشته‌اند و مشخص نیست در این یک هفته چه اتفاقاتی رخ داده که حدادی‌فر دوباره تصمیم به دور ماندن از تیم تارتار و ذوب‌آهن گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8r7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین امروز ذوب‌آهن تعطیل شد