تاریخ انتشار: 1401/01/26 13:38
کد خبر: 23297

مورد عجیب مهدی عبدی در پرسپولیس!

شاید عجیب باشد اما مهدی عبدی حتی در یک بازی از لیگ بیستم هم تا پایان بازی در ترکیب تیم پرسپولیس حضور نداشته است.
مورد عجیب مهدی عبدی در پرسپولیس!

 در حالی که تصور می‌شد با جدایی علی علیپور، مهدی عبدی به عنوان مهاجم آقای گل در پرسپولیس ظهور خواهد کرد اما در دو فصل اخیر او عملکرد بسیار پرفراز و نشیبی داشته و نتوانسته نقش مهاجم اول سرخپوشان را ایفا کند.

 

او اگرچه این فصل توانسته 7 گل بزند و پنجمین گلزن برتر لیگ ایران باشد اما نکته مهم درباره او شرایط فیزیکی این بازیکن است که باعث شده تا به هیچ عنوان مهره قابل اعتماد در ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی نباشد.

عبدی این فصل به جز یک بازی مقابل سپاهان در تمام دیدارهای لیگ برتری پرسپولیس حاضر بوده اما نکته جالب این است که همیشه یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده یا به عنوان بازیکن تعویضی از میدان بیرون رفته است.

او در 13 بازی فیکس در زمین بوده و 10 بار هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده تا باوجود انجام 23 بازی، نهمین بازیکن فصل پرسپولیس از نظر دقایق بازی باشد.

نکته جالب اینکه عبدی تنها 1187 دقیقه در ترکیب پرسپولیس حضور داشته و این در حالی است که عیسی آل کثیر دیگر مهاجم پرسپولیس باوجود غیبت در ده هفته اخیر به دلیل پارگی رباط صلیبی، تنها 150 دقیقه کمتر از عبدی بازی کرده است!

همچنین بازیکنانی نظیر کمال کامیابی‌نیا، حامد لک، علی نعمتی و فرشاد فرجی که بازیهای نسبتا زیادی را به دلایل مختلف از دست دادند، تعداد دقایق بیشتری را نسبت به عبدی در زمین بوده‌اند.

به نظر می‌رسند بزرگترین چالش عبدی که قرارداد بلندمدتی با پرسپولیس دارد، بهبود شرایط فیزیکی باشد؛ البته در این بین نقش کادرفنی هم پررنگ خواهد بود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ea57

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مورد عجیب مهدی عبدی در پرسپولیس!
یک بازی و 973 دقیقه غیبت؛

طلسم بزرگ در راه عبدی و پرسپولیس
10 گل در یک فصل لیگ برتر