تاریخ انتشار: 1401/01/26 15:29
کد خبر: 23290

۳۰ هزار هوادار تیم فوتبال نساجی مازندران راهی تهران می‌شوند

معاون فرهنگی باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی مازندران گفت: حدود ۳۰ هزار هوادار برای دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران با مس کرمان راهی تهران می‌شوند.
۳۰ هزار هوادار تیم فوتبال نساجی مازندران راهی تهران می‌شوند

رضا نادری، با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار ماقبل فینال جام حذفی کشور میزبان تیم فوتبال مس کرمان است اظهار داشت: به دلیل بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به درخواست باشگاه نساجی دیدار با مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی از اعزام 30 هزار هوادار تیم فوتبال نساجی از شهرستان‌های مازندران به تهران خبر داد و افزود: در سال 97 آخرین دیدار لیگ یک نیز تیم فوتبال نساجی مازندران 30 هزار هوادار به تهران برد و با پیروزی در برابر راه‌آهن تهران به لیگ برتر صعود کرد که تجربه اعزام سنگین هواداران امسال نیز تکرار خواهد شد.

معاون فرهنگی باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 دستگاه اتوبوس در شهرستان‌ها مختلف مازندران تهیه شده و آماده اعزام هواداران است تصریح کرد: در اعزام هواداران در حال رایزنی برای تکمیل ناوگان حمل‌ و نقل هستیم و البته بخش اعظم هواداران با وسائل نقلیه شخصی به ورزشگاه خواهند رفت.

نادری اتحاد فوتبال دوستان مازندران و مسئولان استانی را برای اعزام هواداران بالا دانست و یادآور شد: بر اساس برنامه اعلام شده بسیاری از مسئولان رده بالای استان دیدار نساجی مازندران با مس کرمان را از ورزشگاه آزادی نظاره خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دیدار نساجی مازندران و مس کرمان از سری مسابقات ماقبل فینال جام حذفی سه شنبه 30 اردیبهشت ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: اعزام 30 هزار نفره هوادار به تهران لشگرکشی کم سابقه فوتبال دوستان شمالی است که در تاریخ فوتبال کشور ثبت خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rarww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی مس کرمان 1_2 نساجی مازندران + فیلم