تاریخ انتشار: 1401/02/01 17:42
کد خبر: 23042

سرمربی پاختاکور: بازی فردا مقابل سپاهان جذاب خواهد شد

سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان گفت:هر دو تیم نیاز دارند که ۳ امتیاز بازی فردا را به دست بیاورند و در بازی رفت شناخت خوبی از تیم مقابل به دست آورده‌اند و قطعا بازی فردا جذاب خواهد شد.
سرمربی پاختاکور: بازی فردا مقابل سپاهان جذاب خواهد شد

 اسلاوچه ووینسکی در نشست خبری پیش از بازی برگشت تیم‌های سپاهان اصفهان و پاختاکور ازبکستان از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:هر دو تیم نیاز دارند که 3 امتیاز بازی فردا را به دست بیاورند و از طرفی هر دو تیم در بازی رفت شناخت خوبی از تیم مقابل به دست آورده‌اند و به همین خاطر مسابقه فردا بازی زیبایی از آب در خواهد آمد.

 

وی افزود: اگر بازی‌های اخیر ما را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که ما داریم فوتبال بازی می‌کنیم و همه از دیدن فوتبال ما لذت می‌برند. اما متاسفانه در دقایق غافلگیرانه‌ای گل می‌خوریم، با این حال باید منتظر ماند و دید که بازیکنانم در بازی فردا چه عملکردی خواهند داشت.

سرمربی پاختاکور خاطرنشان کرد: همه بازیکنانم شرایط خوبی دارند و تنها دراگان چران مصدوم است و پزشکان تیم دارند تلاش می‌کنند که او را برای بازی فردا آماده کنند اما مشخص نیست که فردا می‌تواند بازی کند یا خیر. ما در بازی فردا همه تلاش‌مان را می‌کنیم که پیروز شویم و باید این اتفاق رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rar7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویدکیا: امیدوارم با یک بازی خوب امیدمان را برای صعود حفظ کنیم