تاریخ انتشار: 1401/02/06 16:05
کد خبر: 22832

ماجرای پیشنهاد همزمان ایران و آمریکا به امید نمازی!

امید نمازی می‌گوید به صورت غیرمستقیم با دو فدراسیون ایران و آمریکا برای همکاری در جام جهانی صحبت‌هایی کرده است.
ماجرای پیشنهاد همزمان ایران و آمریکا به امید نمازی!

یکی از مربیان ایرانی مطرح که در آمریکا مشغول به فعالیت است امید نمازی است؛ دستیار سابق کارلوس کی‌روش و سرمربی سابق ذوب‌آهن چند سالی است در آمریکا کار می‌کند و سابقه همکاری با تیم های ملی پایه آمریکا را نیز دارد.
نمازی حالا یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم زیر 21 ساله های آمریکا است و این در شرایطی است که تیم ملی ایران در جام جهانی قطر با آمریکا همگروه شده است! در چنین فضایی مسئولان فدراسیون فوتبال آمریکا با توجه به اصلیت ایرانی نمازی علاقه‌مند هستند تا او را در تیم زیر 21 ساله های این کشور جذب کنند و از طرف دیگر برای آنالیز تیم ملی ایران در جام جهانی نیز از او کمک بگیرند.
مساله مهم در این خصوص اما علاقه امید نمازی به همکاری با فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران است. او که سالها در آمریکا سابقه کار کردن دارد، می‌تواند اطلاعات خوبی را از تیم ملی این کشور قبل از جام جهانی در اختیار اسکوچیچ و همکارانش بگذارد و خودش هم به این موضوع علاقه‌مند است.
نمازی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره این مساله بیان کرد:‌«هنوز هیچ چیز درباره آینده کاری من قطعی نیست. پیشنهاد همکاری با تیم زیر 21 ساله‌های آمریکا را دریافت کردم و از طرفی به طور غیررسمی با من از سوی فدراسیون آمریکا برای آنالیز ایران در جام جهانی نیز دعوت به همکاری شده است.»
او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «من به صورت غیررسمی با برخی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نیز صحبت کردم و خودم هم بسیار علاقه‌مند هستم اگر قرار است در جام جهانی با تیمی همکاری کنم، تیم ملی ایران باشد، نه تیم ملی آمریکا.»

از نمازی پرسیدیم اگر با فدراسیون فوتبال ایران همکاری کند، آیا موضوع همکاری اش با تیم زیر 21 ساله های آمریکا به خطر نمی‌افتد؟ او پاسخ داد: «من یک مربی حرفه‌ای هستم و حاضرم به هر تیمی که زودتر از من دعوت به همکاری رسمی کند، کمک کنم. البته همانطور که گفتم واقعا ترجیحم این است که به جای آمریکا به تیم ملی ایران در جام جهانی کمک کنم. من اطلاعات خوبی از تیم ملی آمریکا دارم و به دست خواهم آورد که می‌توانم در اختیار دراگان اسکوچیچ و کادرفنی ایران بگذارم.»
نمازی در پاسخ به این پرسش که اگر سرمربی تیم زیر 21 ساله‌های آمریکا شود، در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان هم مشغول می‌شود،‌ گفت:‌«الان کادرفنی تیم ملی بزرگسالان از سرمربی و دو دستیار و همچنین چند مربی داخلی تشکیل شده‌اند. بعید است به طور رسمی این اتفاق بیفتد اما همانطور که گفتم درخواست هایی برای آنالیز تیم ملی ایران قبل از جام جهانی داشته‌ام.»
این مربی باسابقه صحبت‌هایش را اینطور به پایان برد: «من فعلا منتظر هستم تا ببینم طی روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. واقعا دوست دارم به تیم ملی ایران در جام جهانی کمک کنم و امیدوارم هر شرایطی که بهتر است پیش بیاید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eknnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال پیوستن مربی ایرانی به فدراسیون آمریکا

 هیچ تماسی از استقلال با من نگرفتند، خودم هم قرارداد دارم
نمازی حضورش در جمع آبی پوشان را تکذیب کرد