تاریخ انتشار: 1401/02/07 16:10
کد خبر: 22776

سرگردانی هواداران آلومینیوم برای اعزام به تهران

هواداران آلومینیوم که با وعده اعزام به تهران برای تماشای بازی فینال جام حذفی جلوی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک تجمع کرده بودند با سرگردانی و مشکلاتی مواجه شدند.
سرگردانی هواداران آلومینیوم برای اعزام به تهران

ازی فینال جام حذفی کشور بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران تاساعاتی دیگر برگزار می شود.

این دیدار پس از کش و قوس های فراوان و تایید و تکذیب ها، در نهایت مقرر شد با حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه آزادی تهران راس ساعت 20:30 امروز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه برگزار شود.

مسوولان باشگاه آلومینیوم در چندین نوبت با اطلاع رسانی و تشویق هواداران برای حضور در ورزشگاه در نهایت فوتبالدوستان اراکی را ترغیب کرد تا بلیت تهیه کنند و در ورزشگاه حضور یابند.

 

مسوولان این باشگاه بارها و در مصاحبه های مختلف عنوان کرد که تماشاگران و عاشقان فوتبال در اراک را با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در راه رفتن به ورزشگاه آزادی همراهی می کند؛ به همین منظور از اعزام خبرنگاران و تماشاگران با اتوبوس و به صورت رایگان خبر داد.

مسوولان باشگاه در اطلاعیه ای که شب گذشته از طریق روابط عمومی منتشر شده گفته است:

تماشاگران آلومینیوم اراک که برای حمایت از تیم در مسابقه فینال جام حذفی مقابل نساجی مازندران ثبت نام کرده‌اند، درخواست می شود رأس ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه(هفتم اردیبهشت‌ماه) در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک حضور پیدا کنند تا پس از اعلام اسامی آنها، همراه با اتوبوس‌های تعیین شده راهی تهران شوند.

با توجه به ظرفیت محدود اتوبوس‌ها، از سایر هواداران که اقدام به ثبت‌نام توسط کانون هواداران باشگاه کرده‌اند، تقاضا می‌شود با خودروهای شخصی به تهران سفر کنند و ساعت ۱۸ در محل ورزشگاه آزادی تهران حضور بهم رسانند، داشتن کارت ملی در زمان ورود به ورزشگاه الزامی می‌باشد.

 

رئیس اتاق اصناف اراک نیز روز گذسته در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس گفته بود: با حمایت اتاق اصناف اراک و اتحادیه‌های زیرپوشش ۳۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام هواداران فوتبال آلومینیوم اراک به تهران، تدارک دیده شد‌.(اینجا بخوانید).

اما گزارش‌های میدانی فارس نشان می‌دهد هماهنگی لازم و کافی در این خصوص صورت نگرفته و تماشاگران با سردرگمی مواجه هستند.

یکی از تماشاگران در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با انتقاد از رفتار مسوولان باشگاه خطاب به مدیرعامل گفت: آقای محرابی شما که در تلویزیون اعلام می‌کنید نصف بلیت‌ها را به هواداران آلومینیوم بدهید آنها ورزشگاه را پر می‌کنند، هیچ تدارکی برای این بازی ندیدید و برنامه کافی و درستی برای اعزام آنها ندارید.

وی افزود: تماشاگران از ساعت‌های قبل به عشق تیم و دیدن این بازی در این مکان تجمع کردند و در حال حاضر سردرگم شده‌اند و نمی‌دانند باید چه کاری انجام دهند، اگر قرار نبود به اندازه کافی اتوبوس تدارک ببینید چرا این همه اطلاع رسانی می‌کنید و در هواداران را به اینجا می‌کشانید.

این هوادار تیم آلومینیوم گفت: برنامه‌ریزی اصلا خوب نیست، با این اوصاف دیگر به ورزشگاه هم نمی‌رسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3995rw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ نساجی قائمشهر - آلومینیوم اراک/ قاتلین سرخابی ها در ورزشگاه آزادی جام می خواهند