تاریخ انتشار: 1401/02/07 18:17
کد خبر: 22771

کعبی: لیگ قهرمانان آسیا را سورپرایز کردیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آرزوی ما تنها صعود به مرحله بعدی این رقابت ها نبود و از الان به موفقیت های بیشتری برای فوتبال ایران فکر می کنیم.
کعبی: لیگ قهرمانان آسیا را سورپرایز کردیم

حسین کعبی در گفت و گو درباره صعود فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی های خیلی خوبی بود و به نظرم در این تورنمنت تیم های خیلی خوبی شرکت داشتند و شاید هیچ کس نمی توانست باور کند که در این گروه سخت، فولاد به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کند ولی خدا را شکر با بازیکنان خوبی که ما داشتیم به موفقیت رسیدیم.

 

وی در این خصوص به ایسنا گفت: به نظر من تیم فولاد با عملکرد خوبش و بازی زیبای بازیکنانش، کل فوتبال ایران را سوپرایز کرد و  در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیز اتفاقات خوبی برای فولاد خواهد افتاد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به این که گروه ما گروه سختی بود خیلی ها می گفتند شاید فولاد نتواند صعود کند ولی با تلاشی که داشتیم به این موفقیت رسیدیم. البته آرزوی ما تنها صعود به مرحله بعدی این رقابت ها نبود بود و از الان به موفقیت های بیشتری برای فوتبال ایران فکر می کنیم. ضمن این که بازیکنان مان هم دوست دارند برای موفقیت خودشان و این که بازی به بازی دیده شوند، تلاش بیشتری داشته باشند و مطمئنم در مرحله بعد اتفاقات خوبی برای ما و بازیکنان مان رقم می‌خورد.

 

وی بیان کرد: باید این صعود را فراموش کنیم و از همین الان به فکر رقم زدن اتفاقات بهتری در ادامه مسابقات آسیایی باشیم. من مطمئنم با بازیکنانی که داریم در مرحله حذفی هم موفق عمل خواهیم شد. بازیکنان ما واقعا دوست دارند خودشان را نشان دهند و ثابت کنند.

کعبی در ارزیابی از تیم های گروه فولاد نیز خاطرنشان کرد: به نظرم تیم الغرافه و تیم الاهلی گران‌ترین بازیکنان را در اختیار داشتند و بازیکنان شان فوق العاده بودند. این دو تیم حتی از بهترین بازیکنان ایرانی نیز بهره می برد که البته با توجه به این که تیم هایشان بازیکنان خوبی در اختیار داشتند، آن ها ذخیره بودند. به نظر من بازیکنان فولاد کاری کردن کارستان و فوق العاده عمل کردند، به صورتی که تمام آسیا در مورد تیم فولاد و بازیکنان آن صحبت می کند.

وی تاکید کرد: به نظرم در گروه ما حتی تیم آخال هم تیم ضعیفی نبود و فولاد تیم خوبی بود که توانست در دو بازی رفت و برگشت این تیم را شکست دهد. بازیکنان ایرانی با تعصب و غیرتی هستند و با توجه به اینکه ما چند سال کنار هم کار می‌کنیم و شناخت خوبی از همدیگر داریم، روز به روز و هفته به هفته این بازیکنان بهتر شده اند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: میزبانی عربستان خوب بود و مشکل خاصی نداشتیم اما این که هر ۴ روز یک بار بازی می کردیم، با توجه به گرمای هوا شرایط را سخت کرده بود اما با توجه به این که یک بدنساز خارجی خوب داریم و کارش را به خوبی انجام می دهد، بازیکنان ما برای هر بازی سرحال وارد زمین می شدند و از نظر فوتبالی مشکلی نداشتیم.

وی در پایان نیز بیان کرد: این موفقیت و صعود نوش جان و حلال مردم خوزستان. دعای آن ها باعث شد ما به این نتایج خوب برسیم. تمام آرزوی مردم خوزستان، موفقیت تیم فولاد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9a86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: فکر نمی کردند به این زودی از گروه صعود کنیم