تاریخ انتشار: 1401/02/09 08:44
کد خبر: 22693

بدشانسی جهانبخش در برد اروپایی فاینورد

ملی‌پوش ایرانی فاینورد ۱۰ دقیقه پس از ورود به زمین می‌توانست دروازه مارسی را باز کند که شانس با او یار نبود.
بدشانسی جهانبخش در برد اروپایی فاینورد

در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال فاینورد در حالی که برای دهمین مسابقه متوالی علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم د کویپ به مصاف مارسی فرانسه رفت.

 

نیمه اول این مسابقه هیجان‌انگیز و با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت، اما ثانیه‌هایی پس از شروع نیمه دوم تیم فوتبال فاینورد موفق شد توسط دسرس گل سوم را به ثمر رساند و دوباره از حریف فرانسوی خود پیش بیفتد.

فاینورد هلند در شرایطی که از مارسی پیش افتاده و در حضور تماشاگران‌اش به دنبال حفظ نتیجه بود، در دقیقه ۸۲ علیرضا جهانبخش را به ترکیب خود اضافه کرد تا نفس تازه‌ای به خط حمله‌اش بدهد.

جهانبخش که در دو مسابقه اخیرشان در لیگ اردیویسه هلند و لیگ کنفرانس اروپا یکبار دور از لیست و یک مرتبه به‌طور کامل نیمکت‌نشینی را تجربه کرده و پیش از آن هم در ۱۰ مسابقه باشگاهی گلزنی نکرده بود، در دیدار برابر مارسی فرانسه این شانس را به دست آورد که ضربه او راهی به دروازه حریف‌شان نداشت.

ستاره ایرانی فاینورد در دقیقه ۲+۹۰ قصد داشت با شوت محکم دروازه مارسی را باز کند، اما ضربه او را استیو مانداندا دفع کرد تا فقط یک کرنر به سود یاران جهانبخش اعلام شود.

در نهایت تیم فوتبال فاینورد هلند موفق شد بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا که همراه با میزبانی آنها بود، با برتری ۳ بر ۲ مقابل مارسی فرانسه تمام کند و یک قدم به بازی فینال نزدیک‌تر شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq8pb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش کاپیتان تیم ملی در هلند