تاریخ انتشار: 1401/02/12 17:49
بازگشت حاج صفی به لیگ برتر ایران تکذیب شد؛
کد خبر: 22556

واکنش کاپیتان تیم ملی ایران به شایعه حضورش در استقلال: شایعه است با آ اک آتن قرار دارم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران حضورش در به لیگ برتر و مذاکره با استقلال را تکذیب کرد.
واکنش کاپیتان تیم ملی ایران به شایعه حضورش در استقلال: شایعه است با آ اک آتن قرار دارم

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر عضو باشگاه آ اک یونان می‌باشد نسبت به شایعه حضورش در فوتبال ایران و مذاکره با باشگاه استقلال واکنش نشان داد و او را شایعه‌ای بیش ندانست.
امروز در برخی از خبرها در فضای مجازی یک موضوع بیش از هر خبر دیگری توجه فوتبالدوستان ایرانی را به خود جلب نمود و آن هم مذاکره احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران و عضو باشگاه آ اک آتن با باشگاه استقلال بود که واکنش های متفاوتی را بدنبال داشت.

در رابطه با این موضوع، احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی که این روزها در یونان حضور دارد واکنش نشان داد و گفت:« من با با آ ا ک آتن قرارداد دارم و یک سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است. فعلا قصد بازگشت به ایران ندارم. حالا باید ببینیم سال بعد چه پیش می‌آید.»

حاج‌صفی در واکنش به این سوال که آیا مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه استقلال داشته یا خیر، توضیح داد:« نه اصلا من با هیچ کسی صحبت نکردم. اصلا با مسئولی صحبت نکرده‌ام. حالا رسانه‌ها از قول خودشان خبرهایی می‌زنند، ولی واقعیت این است که با هیچ عزیزی و هیچ باشگاهی صحبتی نکرده‌ام. فعلا هم تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارم.»

او در ادامه ضمن پاسخ به ابراز محبت هواداران در فضای مجازی بار دیگر تاکید کرد که قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و ادامه داد:« برای استقلال، پرسپولیس، سپاهان و باشگاه‌های دیگر آرزوی موفقیت می‌کنم. ممنون که دوست دارند من به تیم‌شان بروم و در فضای مجازی ابراز علاقه می‌کنند، ولی من فعلا قصد بازگشت ندارم. حالا ببینیم برای سال‌های آینده چه پیش می‌آید.» 

لازم به ذکر می باشد که در آستانه لیگ شانزدهم نیز زمزمه‌های بازگشت حاج صفی به ایران ایجاد شده بود که در آن مقطع زمانی پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات وقت آبی‌پوشان پایتخت از توافق نهایی با این بازیکن حرف زده و تاکید داشت این بازیکن قول داده در صورت بازگشت به ایران برای استقلال بازی خواهد کرد.

با این حال وقتی احسان حاج‌صفی به لیگ برتر ایران بازگشت، ترجیح داد دوباره با پیراهن سپاهان بازی کند و یک فصل زیر نظر ویسی و کرانچار به کار خود ادامه داد و در پایان مسابقات بار دیگر به فوتبال اروپا رفت.

حالا پس از چند سال بار دیگر زمزمه‌‎های بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران و استقلال شنیده شد که در فضای مجازی میان علاقمندان به فوتبال بحث‌های زیادی درباره آن مطرح گردید که بایستی خطاب به این عزیزان گفت که این موضوع شایعه‌ای بیش نیست .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eknm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با ۳ غایب به مصاف پیکان می‌رود