تاریخ انتشار: 1401/02/12 18:05
کد خبر: 22555

سرپرست تیم ملوان: حکم محرومیت هواداران قبل از پایان فرصت دفاع اعمال شد/ ای کاش پاسخی منطقی می‌دادند

سرپرست تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از اعمال محرومیت هواداران این تیم در دیدار با خیبر خرم‌آباد، پیش از پایان مهلت دفاع ملوانان انتقاد کرد.
سرپرست تیم ملوان: حکم محرومیت هواداران قبل از پایان فرصت دفاع اعمال شد/ ای کاش پاسخی منطقی می‌دادند

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از تسنیم، حسین برومند درباره غیبت هواداران ملوان بندر انزلی در دیدار شنبه شب این تیم مقابل خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: محرومیت هواداران ملوان روز چهارشنبه به باشگاه اعلام شد و کسی پاسخ ما را نداد. برای این حکم، هفت روز فرصت دفاع داشتیم و می‌خواستیم که از خودمان دفاع کنیم، اما هواداران ملوان را سه روز بعد از صدور حکم محروم کردند!

وی در مورد انتقادات شدید مازیار زارع از این اتفاق تصریح کرد: زارع باید هم از این اتفاق شاکی باشد. اگر هواداران ملوان در ورزشگاه حضور داشتند، قدرت ما چند برابر می‌شد و آنها یکی از قدرت‌های باشگاه هستند. جالب اینجاست که دو روز از فرصت سه روزه صدور حکم تا اعمال محرومیت تعطیل بود و حکم باید هفت روز بعد اجرا شود. حتی با وزیر ورزش و جوانان هم در این باره صحبت شد که به جایی نرسید.

سرپرست تیم ملوان بندر انزلی در مورد آنچه که در دیدار با شهرداری آستارا رخ داد و سبب محرومیت تماشاگران ملوان شد، به تسنیم گفت: ای کاش به ما پاسخی منطقی می‌دادند که چرا حکم محرومیت هواداران ملوان صادر شد. آنها در دیدار با شهرداری آستارا به هیچ شهری توهین نکردند و گزارشی علیه آنها نوشته نشد. حتی محمودزاده (مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول) در ورزشگاه حضور داشت و تمام موارد را زیر نظر داشت. شاید این حکم صرفاً بر اساس صحبت‌های یک نفر صادر شده است.

برومند درباره تغییر داور دیدار ملوان - خیبر در آستانه برگزاری بازی خاطر نشان کرد: شب بازی به ما اعلام کردند که حال کوپال ناظمی بد شده و او نتوانسته است به انزلی بیاید. در دقیقه 95 یک پنالتی صد درصد برای ما اعلام نشد. این صحنه را چند بار تماشا کردیم و به نظرم اگر این خطا زودتر اتفاق می‌افتاد، پنالتی اعلام می‌شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxmjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بعد از ملوان؛ دومین تیم شمالی هم در خطر محرومیت

داور جنجالی جایگزین کوپال ناظمی شد!
تصمیم عجیب کمیته داوران پیش از دیدار حساس هفته؛

کاظمی: از یزدانی و مرادمند خبر دقیقی ندارم
شخصیت بزرگ ملوان را نشان دادیم