تاریخ انتشار: 1401/02/13 18:35
کد خبر: 22507

مدیرعامل پیکان خطاب به بازیکنان قبل از دیدار با پرسپولیس؛ چشم کارگران ایران خودرو به ساق‌های شماست

مدیرعامل باشگاه پیکان در آستانه دیدار با پرسپولیس در اردوی این تیم حضور پیدا کرد و با مجتبی حسینی و شاگردانش به صحبت پرداخت.
مدیرعامل پیکان خطاب به بازیکنان قبل از دیدار با پرسپولیس؛ چشم کارگران ایران خودرو به ساق‌های شماست

آخرین تمرین تیم فوتبال پیکان برای مسابقه با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر عصر امروز(سه‌شنبه) در ورزشگاه ایران‌خودرو برگزار شد. اتفاق ویژه این تمرین حضور امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه بود. 

عطابخش قبل از شروع تمرین در سالن آمفی تئاتر باشگاه پیکان در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان حاضر شد و دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.
مدیرعامل باشگاه پیکان ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی موفقیت برای اعضای تیم در بازی حساس با پرسپولیس گفت: «فوتبالی که شما در ماه های گذشته ارائه دادید، با استقبال اهالی فوتبال مواجه شده است. این عملکرد نتیجه ماه ها تلاش و کوشش و توجه دقیق به دستورات کادرفنی به خصوص آقای حسینی است. از شما می‌خواهم مقابل پرسپولیس هم با شرایط خوب همیشگی‌تان ظاهر شوید و کاری کنید که تمجیدها از عملکرد تان ادامه داشته باشد.»

 

عطابخش همچنین گفت: «اتحاد و یکدلی رمز موفقیت باشگاه پیکان است. امروز باشگاه پیکان در همه بخش‌ها با نیروی جوانی و همدلی توانسته در همه رشته های ورزشی خوش بدرخشد. از شما می خواهم در بازی فردا برای شاد کردن هزاران کارگر شریف و زحمتکش ایران خودرو تلاش کنید. چراکه چشم آنها به ساق های شما عزیزان است و قطعا با موفقیت تان لبخند رضایت روی لبان‌شان می‌آید.»

در این جلسه مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان هم ضمن تشکر از زحمات عطابخش بیان کرد: «زحماتی که مدیریت باشگاه در این مدت کشیده، بر هیچ کس پوشیده نیست. من فکر می کنم همه از اینکه شما کنار تیم هستید، احساس خوبی دارند و این مهم ترین مساله است.بازیکنان تیم فوتبال پیکان برادران کوچک تر ما هستند و قطعا مدیریت باشگاه و ما تلاش خواهیم کرد تا از همه نظر پیشرفت کنند.»
در پایان این جلسه اعضای تیم فوتبال پیکان با یکدیگر متحد شدند که همه توان شان را برای موفقیت در بازی با پرسپولیس به کار بگیرند. مدیرعامل باشگاه همچنین در محل تمرین تیم فوتبال پیکان هم حاضر شد و به نظاره گر عملکرد بازیکنان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxmxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: بازی مقابل پرسپولیس در این اتمسفر صدر جدول دشوار است