تاریخ انتشار: 1401/02/21 17:35
کد خبر: 22121

نوراللهی در بازی، قایدی روی نیمکت

یکی از دو ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی در ترکیب این تیم مقابل النصر حضور دارد.
نوراللهی در بازی، قایدی روی نیمکت

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که احمد نوراللهی و مهدی قایدی را در لیست نفرات خود دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه آل راشد دبی به مصاف تیم رده هشتمی النصر خواهد رفت.

احمد نوراللهی که پس از سه مسابقه نیمکت‌نشینی در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در سه دیدار رسمی اخیر شباب الاهلی جزو ۱۱ بازیکن اصلی بوده و در دیدار هفته قبل برابر اتحاد کلباء پاس گل داد، امروز هم یکی از نفرات ثابت تیمش در دیدار مقابل النصر است.

این هافبک ایرانی شباب الاهلی در فصل جاری لیگ برتر امارات ۲۰ بازی انجام داده که طی این مدت سه گل به ثمر رسانده، دو پاس گل ثبت کرده و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشته که امیدوار است امروز هم این روند برای او ادامه پیدا کند.

 
مهدی قایدی، دیگر ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی که در دو هفته اخیر لیگ برتر امارات در ترکیب حضور داشته و در دیدار هفته گذشته نیز روی یک گل تاثیرگذاری داشت، در بازی امروز از جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش خارج شده و مقابل النصر نیمکت‌نشین است.

یاران نوراللهی و قایدی در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، امیدی به کسب سهمیه مستقیم یا پلی‌آف سال آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارند و با ۳۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر امارات قرار گرفته‌اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqapw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 میداوودی، آینده قائدی است