تاریخ انتشار: 1401/02/23 20:58
کد خبر: 22039

نکونام: فکر می‌کنم قهرمانی استقلال مسجل شده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:‌‌ از نظر من استقلال قهرمان شده است زیرا در 4 بازی از دست دادن 8 امتیاز خیلی سخت است.
نکونام: فکر می‌کنم قهرمانی استقلال مسجل شده است

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی در جدول به ویژه برای استقلال خیلی مهم است. برای رسیدن به قهرمانی چهار بازی باقی مانده و آنها تمام تمرکزشان این است بتوانند به قهرمانی برسند. البته از نظر من این تیم قهرمان شده زیرا در چهار بازی از دست دادن هشت امتیاز خیلی سخت است.

وی ادامه داد: البته استقلال به بازی فردا که برای رسیدن به قهرمانی برای این تیم مهم است، نیاز دارد. بعد از آخرین قهرمانی استقلال که خود من در این  تیم بازی می‌کردم و توانستیم در همین خوزستان قهرمان شویم، هنوز قهرمان نشده است. فردا نیاز دارد امتیاز این دیدار مهم را برای رسیدن به هدفش بگیرد. تیم خوب و قابل احترامی است که تا اینجای کار بدون باخت بوده و در صدر جدول لیگ حضور دارد.

سرمربی فولاد عنوان کرد: فردا تمرکز ما روی کار و تیم‌ خودمان است و برای بازی با استقلال آمادگی کامل داریم. باید با تمرکز بالا و فعل خواستن، بهترین عملکرد را داشته باشیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا حداکثر امتیاز را از بازی بگیریم.

نکونام درباره اینکه با توجه به مسائل مطرح شده مبنی بر تمایل باشگاه های دیگر برای جذب خودش، آیا با باشگاه فولاد برای ادامه همکاری در فصل آینده مذاکره کرده است، توضیح داد: اکنون بهترین تیم ایران در رنکینگ آسیا و تیم دهم قاره هستیم. واقعا در رتبه جهانی و آسیایی پیشرفت چشمگیری داشتیم. باز هم از همه بازیکنانی که از روز اول حضورم در فولاد با آنها کار کردم  تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oajxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه فولاد رسماً اعلام کرد؛ برگزاری دیدار با استقلال بدون حضور تماشاگران