تاریخ انتشار: 1401/03/02 16:12
کد خبر: 21605

اختصاصی/ مس رفسنجان - استقلال/ ادامه رکورد شکنی فرهاد یا رکورد خراب کردن ربیعی؟

در هفته بیست و نهم دیدار استقلال و مس رفسنجان اگر چه آن حساسیت های خاص را ندارد اما می تواند ادامه دهنده رکوردها باشد.
اختصاصی/ مس رفسنجان - استقلال/ ادامه رکورد شکنی فرهاد یا رکورد خراب کردن ربیعی؟

استقلال که دو هفته پیش قهرمانی اش را مسجل کرده و برای رکورد زدن بازی می‌کند، در هفته بیست و نهم میهمان مس رفسنجان خواهد بود. تیمی که به تازگی اوج گرفته‌ و خودش را بالای‌ جدول کشیده تا شاید رتبه چهارمی را به دست بیاورد.

 

شاگردان فرهاد مجیدی همچنان بدون شکست پیش می روند و برای تاریخ سازی انگیزه خاصی دارند. آنها در هفته ما قبل پایانی لیگ به مصاف شاگردان محمد ربیعی خواهند رفت. مس رفسنجان پس از افت چند هفته ای که در شروع نیم فصل دوم داشتند، مجددا به اوج برگشته اند و برای اولین شکست قهرمان لیگ انگیزه خاصی دارند. آنها در بازی رفت نیز استقلال را بسیار اذیت کردند و اگر کمی حرفه ای تر بودند شاید همان نیم فصل نخست شکست را به قهرمان لیگ تحمیل می کردند.

اما استقلال با اینکه قهرمانی اش مسجل شده ولی اصلا دوست ندارد، در دو هفته پایانی رکورد فوق‌العاده اش را خراب کند. رکوردی که خیلی دور از دسترس نیست و اگر از مس رفسنجان عبور کند، فقط نفت‌ مسجد سلیمان باقی می ماند که برای سقوط نکردن دست و پا می زند و شاید همین بازی با نفت‌ آبادان بتواند خودش را نجات دهد. با این حال بازی استقلال یا مس رفسنجان برای هر دو مربی اهمیت خاصی دارد که یکی برای ادامه رکورد زنی تلاش می کند و یکی دیگر برای رکورد خراب کردن؛ اینکه کدام مربی موفق می شود، باید تا پایان بازی سه شنبه صبر کرد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aygrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس - شهر خودرو