تاریخ انتشار: 1401/03/02 17:01
کد خبر: 21603

معاون حقوقی باشگاه ون پارس اصفهان : اتهام‌زنندگان باید در مراجع‌قضایی پاسخگو باشند/سکوتمان به‌خاطر حساسیت دیدار برابر شاهین بندرعامری بود

معاون‌حقوق باشگاه ون‌پارس نقش‌جهان گفت: باشگاه ون‌پارس از طریق مراجع‌قضایی و کمیته‌انضباطی، از افرادی که با رفتارهای غیرحرفه‌ای و بدون اسناد و مدارک اتهام زده‌اند شکایت می‌کند و به‌طور جدی پیگیر آن خواهد بود.
معاون حقوقی باشگاه ون پارس اصفهان : اتهام‌زنندگان باید در مراجع‌قضایی پاسخگو باشند/سکوتمان به‌خاطر حساسیت دیدار برابر شاهین بندرعامری بود

به گزارش فرتاک ورزشی، صمد ابدالی معاون‌حقوقی باشگاه ون‌پارس در خصوص اتهاماتی که به ون‌پارس در روزهای اخیر زده شده اظهار کرد : در میدان فوتبال این نوع رفتارها هم ناجوانمردانه و هم غیر ورزشی است. توجه اتهام‌زنندگان را به آیه شریف قرآن جلب می‌کنم که تمامی جوارح‌بدن در پیشگاه خداوند مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به این اتهامات و بیانیه‌ها افزود : افرادی که بدون هیچ اطلاعات و مدارکی به باشگاه ون‌پارس اتهام می‌زنند باید بتواند آن‌ها را ثابت کنند وگرنه باشگاه ون‌پارس از حق شکایتش در کمیته‌انضباطی و مراجع‌قضایی نخواهد گذشت و به‌طور جد آن را پیگیری می‌کند.

معاون‌حقوقی ون‌پارس در ادامه تصریح کرد : حتی در سطح اول فوتبال ایران نیز، حرفه‌ای گری باشگاه ون‌پارس و نگاه مثبت به فوتبال در برخی باشگاه‌ها وجود ندارند، ون‌پارس از سطح پایین فوتبال کارش را آغاز کرده و با هزینه‌های شخصی به سمت سطح نخست فوتبال ایران در حال حرکت است.

ابدالی ادامه داد : مسائلی که مطرح می‌شود بیشتر فرافکنی است و افراد به‌دنبال ایجاد حاشیه هستند چرا که نمی‌توانند در میدان فوتبال قدرتشان را نشان دهند، به قدرت باشگاه ون‌پارس حسادت می‌کنند یا به دنبال حاشیه درست کردن برای باشگاه و‌ن‌پارس هستند.

وی در رابطه با مسائل داوری و اشتباهات تاثیرگذار داوران در رقابت‌های این فصل خاطرنشان کرد : در بحث داوری همه چیز کاملاً شفاف است، اگر از ابتدای فصل تمامی اتفاقات رقم‌خورده برای ون‌پارس را در نظر بگیریم باشگاهی که بیشترین ضرر را از داوری دیده باشگاه ما بوده است، اما برخی‌ها خیلی راحت و بدون اسناد به باشگاه ون‌پارس تهمت‌هایی می‌زنند. امیدوارم در مراجع‌‌قضایی بتوانند توضیحات قانع‌کننده‌ای برای اتهاماتشان داشته باشند.

معاون‌حقوقی ون‌پارس ضمن اشاره به رفتار حرفه‌ای و احترام باشگاه ون‌پارس به سایر تیم‌ها و اهالی جامعه فوتبال گفت : لازم به ذکر است بگوییم باشگاه‌ها به لطف و‌ن‌پارس توانسته‌اند در ورزشگاه بزرگ فولادشهر حضور پیدا کنند و اگر ون‌پارس نبود هیچ‌گاه نمی‌توانستند چنین کیفیت برگزاری مسابقه‌ای را تجربه کنند؛ باشگاه ‌ون‌پارس همیشه به ارکان فدراسیون، ناظران، داوران و سایر افراد حاضر در فوتبال احترام گذاشته و بهترین امکانات را در اختیار تیم‌ها و افراد قرار داده است.

 

ابدالی با تاکید بر پیگیری باشگاه ون‌پارس در خصوص اتهامات نسبت‌داده شده به این تیم توسط سایر باشگاه‌ها بدون اسناد و مدارک اظهار کرد: افرادی که تهمت می زنند مطمئن باشند ما پیگیری قضایی را انجام می‌دهیم و باید در رابطه با صحبت‌هایی که مطرح کرده‌اند با اسناد کافی توضیح دهند‌‌‌؛ اما من از تمامی این افراد می‌خواهم که تمرکزشان را روی مسابقات و زمین فوتبال بگذارند و خودشان را درگیر مسائل این‌چنینی نکنند؛ چرا که این ماجراها آسیبی به باشگاه ون‌پارس نمی‌زند و حتی نشان می‌دهد که ما راهمان را درست می‌رویم و با قدرت بیشتر این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی درباره دیدار برگشت ون‌پارس در مقابل نود در شهر ارومیه و حواشی پیرامون آن از جانب تیم ارومیه‌ای افزود : در خصوص تیم نود ارومیه هم باید بگویم همچنان شکایت ما از بازی ون‌پارس و نود ارومیه در جام‌حذفی مختومه نشده و باز است. آقایان انگار فراموشی گرفته‌اند اما باید یادشان باشد به لطف همین مسائل داوری بود که در جام‌حذفی موفق به شکست تیم ما شدند و توانستند مقداری دیده بشوند. اگر آن اتفاقات در ارومیه نمی‌افتاد باشگاه ون‌پارس به جای نود ارومیه در جام‌حذفی شرایط متفاوتی را تجربه می‌کرد. هنوز آن پرونده در کمیته انضباطی بدون سرانجام مانده و مسئولان کمیته‌انضباطی در حال رسیدگی به مسائل داوری آن مسابقه هستند.

معاون‌حقوقی ون‌پارس تاکید کرد : تمامی باشگاه‌هایی که علیه ون‌پارس اتهام زدند بدانند با شکایت ما مواجه خواهند شد؛ به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌کنم نگاهی به سوابق تیم‌های خودشان و سایر رقیبان بیندازند و سپس دهان به صحبت بگشایند. حرفه‌ای‌گری، احترام و عزتی که باشگاه ون‌پارس برای تمامی اهالی فوتبال قائل است این باشگاه را در مجامع فوتبالی به‌یادها می‌آورد اما در سایر باشگاه‌ها مسائل دیگری به ذهن اهالی فوتبال می‌رسد که جالب‌توجه نیستند.

ابدالی با اشاره به این مسئله که حواشی ایجاد شده می‌تواند جوانب مختلفی داشته باشد افزود: ما شکایت‌مان از اتهام‌زنندگان را انجام می‌دهیم و موضوع را پیگیری خواهیم کرد؛ قطعاً باید جواب داده شود که مطرح‌شدن این مسائل به خاطر صعود به لیگ دسته‌اول است یا مسائل دیگری پشت پرده وجود دارد و باید بتواند توضیحات قانع‌کننده‌ای در این خصوص داشته باشند.

وی همچنین سکوت ون‌پارس در مقابل اتهامات را تمرکز روی دیدارهای حساس این تیم دانست و یادآور شد: اگر هم باشگاه ون‌پارس جوابیه‌ای در طول چند روز گذشته نداده به‌دلیل این بوده که تمرکزمان روی مسابقاتمان است و می‌خواستیم بازی حساسمان در مقابل شاهین بندرعامری انجام شود و سپس به موارد دیگر بپردازیم. باشگاه ون‌پارس به دنبال این است تا جوابیه و دفاعیاتش را با قاطعیت و اسناد کامل به فدراسیون و مراجع قضایی ارائه کند؛ نه اینکه با فرافکنی و ایجاد جوهای منفی و مسموم، اذهان عمومی را درگیر سازد.

 

معاون‌حقوقی ون‌پارس در پایان گفت: امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد به لیگ دسته اول صعود کند. هر چه تیم‌هایی مانند ون‌پارس در رقابت‌های سطح بالای فوتبال حضور داشته باشند کیفیت و سلامت مسابقات افزایش پیدا می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488zxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم فوتبال ون پارس نقش جهان اصفهان در کیش اردو زد+عکس
ون پارسی ها در جزیره؛

امتیاز آبی پوشان ذوالفقار کاشان واگذار شد
ون پارس نقش جهان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم رسید؛

دو بازیکن فصل گذشته پاس همدان به ون پارس اصفهان پیوستند+عکس
شروع طوفانی ون پارس نقش جهان در نقل و انتقالات؛