تاریخ انتشار: 1401/03/10 18:17
کد خبر: 21229

سیف‌الله‌پور: فاتحه فوتبالی که غیر فوتبالی‌ها تصمیم بگیرند، بخوانید

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به لغو دیدار تیمش مقابل تراکتور از تصمیم‌گیری مسئولانی صحبت کرد که غیر فوتبالی هستند.
سیف‌الله‌پور: فاتحه فوتبالی که غیر فوتبالی‌ها تصمیم بگیرند، بخوانید

 ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص لغو دیدار نساجی مقابل تراکتور در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال از سوی سازمان لیگ به دلیل عدم معرفی ورزشگاه، گفت: داوران در هتلی اقامت دارند که تیم میزبان (نساجی) آن را تهیه کرده است؛ پس در واقع قرار بود بازی برگزار شود. برای این بازی قرارداد بسته شده و ورزشگاه پاس قوامین با یگان ویژه هماهنگ کرده است.

وی افزود: سؤال بعدی من از مسئولان است که مگر 10 روز قبل مقابل هوادار در همین ورزشگاه بازی نکردیم؟ اشکال آن کجا بود که امروز برگزار نمی‌کنید؟ نمی‌خواهید برگزار کنید، پس این فوتبال نیست. یک دورهمی بگذارید و هر وقت دوست داشتید و آقایان غیر فوتبالی هوس کردند فوتبال ببینند، فوتبال برگزار کنند و هر وقت هوس کردند فوتبال نباشد، در آن را تخته کنید.

مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینکه باشگاهش برای بخش خصوصی است و هزینه می‌کند، خاطرنشان کرد: همین یک شب برای ما بیش از 200 میلیون هزینه در پی داشته است. میزبان، داور، ورزشگاه، هتل و... هزینه جداگانه داشته است. چه دلیلی داشت که بازی ما به تأخیر افتاد و اصلاً چرا باید این بازی که قرار بود 8 خرداد برگزار شود، به تأخیر بیفتد؟

سیف‌الله‌پور در خصوص اینکه شاید تعویق این بازی به اتفاقات دیدار تراکتور و پرسپولیس ربط داشته است، گفت: چرا باید به این بازی ربط داشته باشد؟ الان دوستانه می‌خواهند ورزشگاه را برای بازی پس فردا بین دو تیم شهر خودرو و فولاد آماده کنند. سؤال این است چرا این بازی و دیدار فجر سپاسی و پرسپولیس در تهران برگزار شود؟ اسم این فوتبال را عوض کنید و بگویید دورهمی است که توسط رئیس فدراسیون، دبیرکل فدراسیون و رئیس سازمان لیگ اداره نمی‌شود و دو سه نفر نشسته‌اند که اگر تصمیم بگیرند فوتبال برگزار می‌شود و اگر تصمیم بگیرند، فوتبال برگزار نمی‌شود.

وی درباره اینکه گویا باشگاه نساجی ورزشگاه را به تیم میهمان اعلام نکرده و به همین دلیل بازی لغو شد، اظهار داشت: شما با آقای کاظم محمودی، مدیر تیم تراکتور یا با مسئول ورزشگاه تماس بگیرید. همین الان در ورزشگاه به رختکن تیم تراکتور بروید و نگاه کنید که به ورزشگاه آمده‌اند. حتی به مدیر تیم گفتم ما زمین را اجاره کردیم و بیایید دوستانه بازی کنیم.

مدیرعامل نساجی گفت: قشنگ نیست که این فصل چند بار فوتبال را تعطیل کرده‌اند. روزی که گفتند بابت آلودگی فوتبال برگزار نمی‌شود، آلایندگی هوای 157 بود و ما در آلایندگی 270 با پرسپولیس بازی کردیم. به مردم راست بگوییم و این اتفاقات قشنگ نیست. کسانی که روز جشن قهرمانی کنار تیم آمدید تا با این بازیکنان عکس یادگاری بگیرید، کجایید که تیم شما بلاتکلیف است. این کارها قشنگ نیست و برای فوتبالی که غیر فوتبالی‌ها در آن تصمیم بگیرند، باید فاتحه خواند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayrqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی نساجی و تراکتور لغو شد/ ارجاع پرونده به کمیته انضباطی