تاریخ انتشار: 1401/03/11 16:50
کد خبر: 21193

سرآسیایی: پرسپولیس قهرمان نشد اما صاحب سبک است

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: شرایط روحی مساعدی نداریم اما سعی می‌کنیم با شرافت تمام لیگ را به اتمام برسانیم.
سرآسیایی: پرسپولیس قهرمان نشد اما صاحب سبک است

مجتبی سرآسیایی پیش از آخرین بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران گفت: در ابتدا قهرمانی باشگاه استقلال تهران در بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را به این باشگاه و هواداران پرشورش تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: به دلیل مسجل شدن سقوط تیم محبوب و ارزشی فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ یک شرمنده هوادارن و مردم فهیم استان فارس و شهر شیراز هستیم و در این اوضاع اصلا شرایط مساعدی نداریم. از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و تنها شرمنده هوادارانمان هستیم.

سرمربی فجر سپاسی در خصوص بازی مقابل پرسپولیس گفت: علیرغم اینکه تیم پرسپولیس امسال نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد ولی تیم فوق العاده منسجم از لحاظ فنی، صاحب سبک و با کیفیتی از ابتدا تا انتهای لیگ بودند. در این شرایط که ما مقابل آن‌ها قرار گرفته‌ایم همانطور که اشاره کردم چون شرایط روحی مساعدی نداریم با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌های تیم سعی می‌کنیم با شرافت تمام لیگ را به اتمام برسانیم. ضمن اینکه بعضی از بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات و عدم شرایط مساعد روحی در این بازی کنار ما حضور ندارند.

سرآسیایی با بیان اینکه مصدومیت‌های طولانی مدت بازیکنانش کار را تا حدودی سخت کرد، ادامه داد: برای این بازی فرزان دانا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. به دلیل اینکه بعضی از بازیکنان از جمله سیروان قربانی و محمد قنبری با مصدومیت‌های طولانی مدت مواجه شدند، دست کادر فنی تا حدودی بسته است. مشکل مصدومیت تعدادی از آن‌ها تا همین بازی آخر نیز ادامه پیدا کرد ولی برای این بازی یکی دو نفر از مصدومان از جمله مهربان و بابایی به شرایط مسابقه رسیده‌اند که استفاده کردن از آن‌ها به شرایط بازی فردا بستگی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq6rq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسابقه فجرشهیدسپاسی و پرسپولیس در تهران