تاریخ انتشار: 1401/03/28 17:57
کد خبر: 20499

نوری و زارع از ملوان می‌روند؟

مدیرعامل و سرمربی ملوان برای ادامه همکاری با این باشگاه در لیگ برتر، فرصتی ۱۰ روزه از هیات مدیره این باشگاه خواسته‌اند.
نوری و زارع از ملوان می‌روند؟

در حالی که ملوان روزهای خوبی را در لیگ یک پشت سر نمی‌گذاشت، با همت دو بازیکن بازیکن سابق این تیم یعنی مازیار زارع و پژمان نوری، این تیم سر و سامان بهتری گرفت و با پیدا شدن حامی مالی آماده حضور در لیگ یک و رقابت برای بازگشت به لیگ برتر شد، نوری با قراردادی یک ساله به عنوان مدیرعامل باشگاه و مازیار زارع به عنوان سرمربی ملوان به کار خود ادامه دادند. با مدیریت نوری و سرمربی‌گری زارع، ملوان توانست دوباره پس از ۶ سال به لیگ برتر بازگردد و در بالاترین سطح فوتبال ایران رقابت کند.

پس از لیگ برتری شدن ملوان، جلسه هیات مدیره این باشگاه با حضور این دو نفر برگزار شد و زارع و نوری فرصتی ۱۰ روزه برای استراحت و تصمیم‌گیری در خصوص ادامه همکاری با ملوان خواستند. باتوجه به تفاوت سطح فنی و سخت‌افزاری لیگ برتر با لیگ یک، این دو ملوانی محبوب روی سکوهای ورزشگاه سیروس قایقران برای ادامه همکاری با قوهای سپید انزلی دو دل هستند و از هیات مدیره ملوان خواسته‌اند تا به آن‌ها زمان برای فکر کردن دهند.

رفتن دوباره زارع و نوری از ملوان، خبر خوبی برای انزلی‌چی‌ها نیست و هواداران ملوان مشتاق هستند این بار تیمشان را با هدایت مازیار زارع و مدیریت پژمان نوری در لیگ برتر تشویق کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488mvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مازیار به صدر رسید/ششمین اخراجی پیاپی سایپا!
ملوان بندرانزلی 2-0 سایپا:


توقف مازیار یارانش بدون تماشاگر در خانه
ملوان بندرانزلی 0-0خیبر خرم آباد؛