تاریخ انتشار: 1401/03/29 16:17
کد خبر: 20462

میلانیچ و کورچیچ؛ گزینه‌های آلترناتیو استقلال در صورت به توافق نرسیدن با ساپینتو

باشگاه استقلال همزمان با انجام مذاکرات با یک مربی پرتغالی، دو مربی دیگر اروپایی را به عنوان آلترنانیو مدنظر دارد.
میلانیچ و کورچیچ؛ گزینه‌های آلترناتیو استقلال در صورت به توافق نرسیدن با ساپینتو

مسئولان باشگاه استقلال هم‌اکنون در حال مذاکره با ریکاردو ساپینتو هستند. مذاکرات طرفین همچنان ادامه دارد و این مربی پرتغالی اصلی‌ترین گزینه استقلال به شمار می‌رود. تلاش مدیران استقلال این است که هر چه سریع‌تر با ریکاردو ساپینتو از لحاظ مالی به توافق برسند.

با این وجود مسئولان این باشگاه دو گزینه دیگر را نیز مدنظر دارند تا در صورت به توافق نرسیدن با ساپینتو بلافاصله کار را با دو مربی دیگر پیش ببرند. دارکو میلانیچ مربی 54 ساله اهل اسلوونی و رادووان کورچیچ مربی 50 ساله اهل صربستان، گزینه‌های دیگر مدیران این باشگاه هستند.

آخرین تیم تحت هدایت کورچیچ، موانگ‌تونگ یونایتد تایلند بوده که در فاصله سال‌های 2017 تا 2019 هدایتش را برعهده داشته است. او پس از آن به عنوان دستیار و برای تنها 7 بازی در کنار ساوو میلوسویچ سرمربی سابق تیم پارتیزان بلگراد  فعالیت داشت (از جولای 2020 تا سپتامبر همان سال) و این آخرین فعالیت وی در زمینه مربیگری بوده است. مهمترین تیمی که کورچیچ هدایتش کرده تیم ملی صربستان (از نوامبر 2014 تا آوریل 2016) بود که برای 10 بازی روی نیمکت آن نشست.

تیم فوتبال استقلال ,

همچنین دارکو میلانیچ که از سال 2004 به سرمربیگری روی آورده، هدایت تیم‌هایی همچون اشتروم‌گراتس اتریش، لیدزیونایتد انگلیس، ماریبور اسلوونی و اسلووان براتیسلاوا اسلواکی را برعهده داشته است. آخرین تجربه سرمربیگری این مربی اسلوونیایی در تیم پافوس قبرس بوده و آمار 11 برد، 14 مساوی و 8 شکست را از خود برجای گذاشته است.

دوران موفق میلانیچ در ماریبور اسلوونی بوده که توانست این تیم را بین سال‌های 2008 تا 2013 و 2016 تا 2020 به 6 قهرمانی در لیگ برتر اسلوونی، چهار قهرمانی در جام حذفی و دو قهرمانی در سوپرجام این کشور برساند.

تیم فوتبال استقلال ,

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9b8g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاوه رضایی هنرمند است/ فکر نمی کنم، مطمئنم مدعی قهرمانی هستیم
خرمگاه: