تاریخ انتشار: 1401/04/08 13:07
کد خبر: 20022

نصرتی: تراکتور هر چه زودتر تمریناتش را آغاز کند/ وضعیتم هنوز مشخص نیست

مربی سابق تیم تراکتور گفت: تراکتور نباید کاسه چه کنم چه کنم در دست گیرد و هر چه سریع‌تر تمریناتش را آغاز کند.
نصرتی: تراکتور هر چه زودتر تمریناتش را آغاز کند/ وضعیتم هنوز مشخص نیست

محمد نصرتی، اظهار داشت: وضعیت قیمت‌های بازیکنان طوری شده که باشگاه‌های خصوصی قادر نیستند با باشگاه‌های دولتی رقابت کنند و باشگاه تراکتور هم نتوانسته فعلا در فصل نقل و انتقالات انتظارات را برآورده کند.

وی گفت: به نظر من باشگاه تراکتور نباید زمان را ازا دست دهد و هر چه سریع‌تر تمرینات خود را آغاز کند و قطعا ‌علاوه بر اینکه فرصتی برای ظهور ‌استعدادهای فوتبال تبریز، خصوصا در تیم های پایه تراکتور فراهم می‌شود بازیکنان دیگر هم در سایه تمرینات جذب تیم شده و شرایط تیم از وضعت فعلی به مراتب بهتر خواهد بود.

کاپیتان سابق تیم تراکتور بیان کرد: چیزی که از برانکو آموختم استفاده از فرصت ها حتی در محدودیت‌ها بود و زمانی که پنجره باشگاه پرسپولیس بسته بود، با سیاست‌های برانکو مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های باشگاه، شاهد حضور تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

نصرتی در مورد قربان بردیف گفت: من شناخت چندانی از وی ندارم و نقل قول سردار را در مورد وی بیان کردم و با شرایط فعلی شاید وی هم پا پیش نگذارد.

مربی فصل گذشته تیم تراکتور در مورد وضعیت خود گفت: هنوز صحبتی با من نشده است و اینکه من باشم یا نباشم مهم نیست و ای کاش باشگاه تراکتور همانند باشگاه های بزرگ دنیا همچون بایرن مونیخ‌، بارسلونا‌، آث میلان و ... از سرمایه‌های خود که بازیکنانی هستند که سال‌ها برای این تیم بازی کردند، در تمامی بخش‌های باشگاه استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8mya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تریدهای تابستانی تراکتور در تهران

ورود تراکتور به نقل و انتقالات با مدافع قدیمی
خانزاده دوباره در پیراهن سرخ‌پوشان آذربایجان؛