تاریخ انتشار: 1401/04/13 18:36
کد خبر: 19810

فرهاد همه را با خود برد/ جدایی هماهنگ شده؟!

استقلال با اینکه بدون شکست قهرمان لیگ بیست و یکم شد، ولی این تیم درحال از هم پاشیدن است.
فرهاد همه را با خود برد/ جدایی هماهنگ شده؟!

فرهاد مجیدی بلافاصله پس از قهرمانی استقلال از این تیم خداحافظی کرد تا راهی لیگ امارات شود. او که بطور مشکوک! آبی ها را ترک کرد و هواداران استقلال را به کما برد، همچنان در حال جذب یاران خودشان در تیم الاتحاد کلبا است تا تیمش را با کادر قبلی کامل کند. کادری همگی بطور مشکوک در حال رفتن به امارات هستند!

مشکوک از این جهت‌ که گابریل پین بعد از جدایی مجیدی به دنبال‌ سرمربیگری استقلال بود، ولی باشگاه این پیشنهاد را قبول نکرد و فقط دستیاری را به مربی پرتغالی توصیه کرد تا او فکری به حال آینده اش کند و تیری که مفت سمت باشگاه استقلال پرتاب کرده بود، به هدف نخورد!

 شرایط برای صالح مصطفوی نیز تا حدودی اینگونه رقم خورد و او نیز حاضر نشد بدون مجیدی در استقلال کار کند. احتمالا آقا صالح! نیز انتظار پیشنهاد سرمربیگری استقلال را داشت که تا دید خبری از آن نیست، راهی‌ امارات شد و در کنار مجیدی قرار گرفت.

بهزاد غلامپور هم چون ادعایی سرمربیگری استقلال را نداشت فعلا در ایران ماندگار شد؛ هرچند گفته می شود او نیز از مجیدی پیشنهاد داشت که احتمالا به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانست راهی امارات شود!

البته به این نفرات، باید جدایی چند بازیکن اصلی را نیز اضافه کنیم‌ که بعد از رفتن " فرهاد" استقلال را ترک کردند تا قهرمان لیگ را دچار مشکل اساسی کنند.

مشکلی که همگی‌ بعد از رفتن " هفت محبوب" شروع شد چون همین نفراتی که قرار بود به امارات نروند، کمی با تاخیر رفتند! حال اینکه چرا برنامه‌ریزی اینگونه صورت گرفت، احتمالا با هماهنگی قبلی بود که فردا نگویند؛  فرهاد مجیدی خودش رفت و همه را با خود برد؟! البته این اتفاق با تاخیر رخ داد که حال شما بگویید؛ این یک بازی از قبل هماهنگ شده نبوده و همه چیز عادی طی شده است؟!

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5ljl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش باشگاه استقلال به جدایی مجیدی/ تصمیم‌گیری ظرف ۲۴ ساعت آینده