تاریخ انتشار: 1401/04/19 16:08
کد خبر: 19569

مدیرعامل سایپا:بازیکنانی می‌خواهیم که پتانسیل قهرمانی داشته باشند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با استقلال تعامل می‌کنیم به شرط اینکه آن‌ها هم با شرایط ما کنار بیایند.
مدیرعامل سایپا:بازیکنانی می‌خواهیم که پتانسیل قهرمانی داشته باشند

سیدمهدی حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران، در مورد اینکه بر اساس تفاهم نامه بین دو باشگاه، وضعیت ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی به دلیل پرداخت نشدن مطالبات باشگاه سایپا مشخص نیست و هواداران استقلال نگران ادامه حضور این دو بازیکن در جمع آبی‌پوشان هستند، اظهار داشت: هنوز وقت هست و نقل و انتقالات هم تمام نشده است. قطعا تصمیم خوبی خواهیم گرفت. به دنبال این نیستیم که هواداران استقلال را منتظر بگذاریم.

وی افزود:‌ سایپا هم یک باشگاه حرفه‌ای است. بدون توجه به موقعیت و شرایط فعلی، من برنامه‌های ویژه‌ای برای این مجموعه دارم. اگر قرار باشد تیم به کورس قهرمانی برگردد، قطعا باید از بازیکنانی هم استفاده کند که پتانسیل قهرمانی داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه باشگاه استقلال نیز تمایل به حفظ این بازیکنان دارد و آیا با آن‌ها تعامل خواهد شد، گفت: تعامل می‌کنیم به شرط اینکه آن‌ها هم با شرایط ما هم کنار بیایند. هنوز شرایطی نگذاشته‌ایم. من تازه آمد‌ام و باید ببینیم قبلا دوستان چه کاری انجام داده‌اند.

حسینی‌پور در خصوص اینکه آیا قصد برگزاری جلسه با مدیران باشگاه استقلال را دارد، عنوان کرد: ان‌شاالله سعی می‌کنیم این اتفاق به زودی بیفتد. اولویت ما الان انتخاب سرمربی است. قطعا دو باشگاه به یکدیگر احترام می‌گذارند. برای مصطفی آجورلو هم احترام قائل هستیم. حرف اصلی ما این است که باشگاه‌ها باید منافع باشگاهی خودشان را در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: اصلا بحث مالی و قیمت بازیکن نداریم. خیلی مسائل هست که من هنوز در جریانش نیستم. حرف های زیادی زده می‌شود اما چیزی که واضح و مبرهن است؛ مدیرعامل دو باشگاه باید با هم بنشینند، صحبت کنند و ببینند چه مباحثی وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqpjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل جدید باشگاه سایپا معرفی شد (عکس)