تاریخ انتشار: 1401/04/20 17:53
کد خبر: 19524

حیدرپور: امیدوارم چک‌های پرسپولیس این بار پاس شود

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو مشهد ابراز امیدواری کرد، سه فقره چک ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس به این باشگاه بالاخره پاس شود.
حیدرپور: امیدوارم چک‌های پرسپولیس این بار پاس شود

اسماعیل حیدرپور پس از ثبت‌نام در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما که برای ثبت‌نام خیلی معطل شدیم. ای کاش شرایطی به وجود بیاید که ثبت‌نام‌ها اینترنتی شود. شاید اگر کسی کرونا داشت و می‌خواست ثبت‌نام کند، باید با وسایل می‌آمد. این مشکلی بود که تعداد زیادی به واسطه آن اذیت شدند.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره توافق این باشگاه با پرسپولیسی‌ها گفت: پرسپولیس چک داد و ان‌شاءالله این چک‌ها مثل قبلی‌ها برگشت نخورد. البته باشگاه پرسپولیس سه فقره چک داد و تضامین لازم را هم ارائه کرد. باقیمانده این بدهی کمتر از سه میلیارد بود و امیدواریم این چک‌ها پاس شود.

حیدرپور درباره وضعیت باشگاه شهر خودرو هم یادآور شد: الان دچار چالش شده‌ایم و می‌خواهیم بدانیم از این باشگاه در مشهد حمایت می‌کنند یا نه. ما جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی داشتیم و او قول همکاری داد. دوست داریم که دوستان مشهدی و کارخانه‌داران و علاقه‌مندان بیایند و اختیار تیم را به‌دست بگیرند. امیدوارم این تیم به لیگ برتر برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a8yx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده پرسپولیس - شهرخودرو بسته شد