تاریخ انتشار: 1401/04/22 17:48
کد خبر: 19409

بازی‌های دوستانه باشگاهی| پیروزی پرگل تاتنهام مقابل منتخب کی‌لیگ/ رُم بر ساندرلند غلبه کرد

شاگردان آنتونیو کونته در اولین بازی دوستانه اردوی پیش فصل خود، تیم منتخب ستارگان لیگ دسته اول کره‌‌جنوبی را با نتیجه‌ای قاطع شکست دادند.
بازی‌های دوستانه باشگاهی| پیروزی پرگل تاتنهام مقابل منتخب کی‌لیگ/ رُم بر ساندرلند غلبه کرد

 تیم فوتبال تاتنهام امروز (چهارشنبه) در اولین بازی بازی دوستانه اردوی پیش فصل خود در شهر سئول به مصاف تیم منتخب کی لیگ کره جنوبی رفت و این تیم را با نتیجه 6 بر 3 در هم کوبید.

اریک دایر در دقیقه 30، جین هیوک کیم در دقیقه 47 (گل به خودی)، هری کین دو بار در دقایق 54 و 75 و سون هئونگ مین دو بار در دقایق 68 (پنالتی) و 85 گل‌های تیم آنتونیو کونته را در این بازی به ثمر رساندند. چو گوئه سونگ در دقیقه 2+45، لارس ولدویک در دقیقه 52 و جون آمانو در دقیقه 71 سه گل‌های این بازی را برای تیم منتخب کره جنوبی به ثمر رساندند. این در حالی بود که تیم منتخب کی‌لیگ از دقیقه 73 با اخراج دونگ مین کیم 10 نفره به بازی ادامه داد.

بازی تدارکاتی بعدی تاتنهامی‌ها شنبه 25 تیر در ورزشگاه جام جهانی شهر سوون برگزار خواهد شد و حریف آنها تیم سویای اسپانیا است.

 در دیگر بازی دوستانه‌ای که امروز برگزار شد، تیم فوتبال رُم در پرتغال به مصاف ساندرلند رفت و حریف انگلیسی‌اش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. فلیکس آفنا جیان در دقیقه 75، نیکولو زانیولو بازیکنی که گفته می‌شود در مسیر پیوستن به یوونتوس قرار دارد، دومین گل جالوروسی را در دقیقه 80 به ثمر رساندند. این در حالی بود که او در ترکیب اصلی قرار نداشت و به عنوان یار تعویضی به میدان رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdzb5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل ششم تاتنهام به ستارگان لیگ کره جنوبی توسط سون در دقیقه 85