تاریخ انتشار: 1401/04/26 17:42
نامتعادل ترین استقلال اخیر؛
کد خبر: 19214

آبی های پایتخت هنوز در خواب قهرمانی فصل بیست و یکم

استقلال برای حضور قدرتمند در لیگ بیست و دوم نتوانسته است خریدهای قابل قبولی داشته باشد.
آبی های پایتخت هنوز در خواب قهرمانی فصل بیست و یکم

استقلال تهران فصل گذشته با هدایت فرهاد مجیدی به یک دهه ناکامی خود پایان داد و موفق به کسب جام قهرمانی لیگ بیست و یکم شد.

استقلال قهرمان با جدایی فرهاد مجیدی و سهل انگاری یا کم تدبیری های مصطفی آجرلو یک پیش فصل پر فراز و نشیب را پشت سر میگذارد.

آبی پوشان پایتخت که ابتدا در انتخاب سرمربی با حواشی و مسائل زیادی دست و پنجه نرم کردند بالاخره با انتخاب ساپینتوی پرتغالی تا حدودی وضعیت خودشان را سامان دادند.

اگرچه وضعیت سرمربی و کادر فنی استقلال مشخص شده است اما همچنان آبی ها با ترکیبی نامشخص و ناقص روبرو هستند و این وضعیت در شرایطی است که تا شروع فصل جدید 25 روز بیشتر باقی نمانده است.

آجرلو و کادر فنی استقلال تاکنون دست به خرید های متوسطی زده اند و با تعدادی از جوانان و بازیکنان کلیدی استقلال دست به تمدید زده اند اما نکته جالب توجه این است که خرید ها و تمدیدی های این تیم یک وضعیت نا متعادل تر را ایجاد کرده است چرا که در حال حاضر آبی پوشان در خط دفاعی و فاز تهاجی با ترافیک زیادی روبرو هستند و در برخی از خطوط همانند خط هافبک دچار کمبود بازیکن هستند که همین موضوع می تواند لطمه بزرگی به قهرمان فصل گذشته بزند.

حالا باید دید در مدت زمان باقی مانده مدیریت و کادرفنی استقلال موفق به برقراری تعادل دراسکواد این تیم خواهند شد یا همانند فصول گذشته  بازیکنانی که توانایی بازی در چند پست رادارند ترکیب اصلی ابی ها خواهند بود؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9wag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری از تمدید غلامی و استقلال نیست!