تاریخ انتشار: 1401/04/31 22:45
کد خبر: 18969

اولی کان: بارسلونا بهترین شماره 9 دنیا را از ما گرفت

مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مورد واگذاری رابرت لواندوفسکی به بارسلونا صحبت کرد.
اولی کان: بارسلونا بهترین شماره 9 دنیا را از ما گرفت

بایرن مونیخ تابستانی شلوغ را پشت سر می گذارد. تیمی که سال گذشته برای دهمین فصل متوالی قهرمان بوندسلیگا شد اما در لیگ قهرمانان برابر ویارئال در یک چهارم نهایی کنار رفت، این روزها سخت مشغول تقویت خود است؛ با این حال بهترین مهاجم خود یعنی رابرت لواندوفسکی را دیگر در اختیار نخواهد داشت. ستاره لهستانی پس از هشت سال حضور درخشان در بایرن اخیرا راهی بارسلونا شد. 

او اصرار به این انتقال داشت و بایرن نتوانست مقاومت کند. باشگاه مونیخی در عوض سادیو مانه، رایان گراونبرخ، ماتیاس دلیخت و نصیر مزراوی را به خدمت گرفته است.

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مصاحبه با شبکه CBS و در مورد انتقال لواندوفسکی به بارسا گفت:« یکی از بهترین مهاجمان دنیا، اگر نگوییم بهترین شماره 9 دنیا را از دست دادیم و بارسلونا او را از ما گرفت. وقتی می گفتیم لواندوفسکی جایی نخواهد رفت و با ما خواهند ماند، به این دلیل بود که هیچ پیشنهاد رسمی برای او به ما نرسیده بود.»

کان ادامه داد:« ما می گفتیم لواندوفسکی خواهد ماند چون از بارسلونا پیشنهادی نگرفته بودیم ولی سپس آنها پیشنهادی جذاب برای لوا ارائه دادند و تصمیم گرفتیم او را واگذار کنیم. پس از آن پیشنهاد، اوضاع متفاوت شد. در باشگاه جلسه گذاشتیم و در نهایت نتیجه این شد که فروش لوا بهترین تصمیم ممکن است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqgdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی: بایرن نیازی به جانشین من ندارد