تاریخ انتشار: 1401/05/06 16:19
کد خبر: 18732

با دستور ساپینتو؛ عدم اطلاع‌رسانی از بازی‌های استقلال

مدیررسانه ای استقلال اعلام کرد که با نظر کادرفنی، در مورد بازی های تدارکاتی استقلال اطلاع رسانی نشده است.
با دستور ساپینتو؛ عدم اطلاع‌رسانی از بازی‌های استقلال

 روز گذشته استقلال در یک بازی تدراکاتی به مصاف تیم دسته یکی کچی اورن گوجو ترکیه رفت که در پایان این مسابقه دو بر یک به سود تیم ترکیه‌ای پایان یافت. این دیدار بدون اطلاع قبلی باشگاه برگزار گردید و تصاویری هم از این بازی تدارکاتی منتشر نشد.

 

امروز نیز باشگاه سومقاییت از برگزاری یک بازی دوستانه با استقلال خبر داد. مسئله ای که از سوی آبی پوشان اعلام نشد تا برخی انتقادات از عملکرد باشگاه در مورد اطلاع رسانی از اخبار استقلال مطرح شود.

محمدحسین زرندی مدیررسانه ای استقلال نیز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که با درخواست ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی ها، درباره این دو بازی تدارکاتی اطلاع رسانی نشده است.

زرندی در این استوری نوشت: اطلاع رسانی از اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال خدمت هواداران گرامی و اصحاب محترم رسانه، وظیفه گروه رسانه ای باشگاه است که این وظیفه در اردوی تدارکاتی ترکیه هم با عکس، کلیپ، مصاحبه، خبر، طرح های گرافیکی و... انجام گرفته و ادامه دارد.

درخصوص دو بازی تدارکاتی آخر در اردوی فعلی هم بنا به نظر و درخواست کادرفنی، اطلاع رسانی خاصی صورت نمی گیرد.

بدون تردید در نظر داشتن این موضوع از سوی هواداران، رسانه های هواداری و اصحاب رسانه، کمک شایانی جهت آماده سازی هر چه بهتر آبی پوشان خواهد بود. به این وسیله از همکاری و تعامل همه عزیزان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekpvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی ۹۹ بدن ساپینتو یا گل‌ محمدی؟/ شمارش معکوس از هفته اول تا دوازدهم!