تاریخ انتشار: 1401/05/14 09:30
کد خبر: 18379

آنچلوتی: می‌خواهیم هر ۶ جام موجود را کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید گفت: امسال شانس قهرمانی در ۶ رویداد را خواهیم داشت و می‌خواهیم برای فتح همه آنها بجنگیم.
آنچلوتی: می‌خواهیم هر ۶ جام موجود را کسب کنیم

«کارلو آنچلوتی»  در گفت‌وگو با سایت رسمی یوفا در خصوص دیدار سوپر جام اروپا که چهارشنبه هفته آینده بین رئال‌مادرید اسپانیا و فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: شرایط حریف از ما بهتر است چراکه آنها امشب در بوندسلیگا به میدان می‌روند و مسابقات رسمی خود را زودتر آغاز می کنند. با این حال برای فتح سوپرجام تلاش می کنیم و کاری به گذشته نداریم.

این مربی ایتالیایی با تمجید از شرایط فرانکفورت توضیح داد: قهرمانی این تیم در فصل گذشته لیگ اروپا یک دستاورد بزرگ بود چراکه در بین مدعیان نبودند اما انقدر خوب بودند که به موفقیت دست یافتند.

وی در مورد رئال نیز عنوان کرد: فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، باورهای ما را تقویت کرد و امسال شانس قهرمانی در ۶ رویداد را خواهیم داشت و می‌خواهیم برای فتح همه آنها بجنگیم.

آنچلوتی در خصوص موفقیت تیمش در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، گفت: تمامی بازگشت‌هایی که داشتیم در ورزشگاه خودمان و به لطف هواداران بود. ما همیشه باور داریم و هرگز تسلیم نمی‌شویم. برابر تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم. حالا آماده هستیم و این تیم در شرایط خوبی قرار دارد. حس خوشحالی و لذت پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان به قدری زیاد است که حس می‌کنید نباید بگذارید کسی جای شما را بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxwkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راز گریه آنچلوتی بعد از صعود دراماتیک فاش شد
تولد همسر سابق؛