تاریخ انتشار: 1401/06/03 19:23
کد خبر: 17351

استقلال نیمه دوم به میدان نخواهد آمد/ فتاحی: بازنده می‌شویم اما به دنبال حق‌مان هستیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: در صورتی که تصاویر تلویزیونی در نیمه دوم تبلیغات ما را نشان ندهند به میدان نخواهیم آمد.
استقلال نیمه دوم به میدان نخواهد آمد/ فتاحی: بازنده می‌شویم اما به دنبال حق‌مان هستیم

سعید فتاحی در جریان مسابقه استقلال و مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه استقلال  حق قانونی خود را از صدا و سیما مطالبه کرده اما متاسفانه بازی هفته گذشته صدا و سیما تبلیغات ما را نشان ندادند امروز هم 10 دقیقه با هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر صحبت و خواهش کردم که تبلیغات دور ززمین  را نشان بدهند اما این کار را نمی‌کنند و فقط می‌گویند استاندارد است. اگر این وضعیت استاندارد است این تصاویر را با فصول گذشته مقایسه کنید. کارشناسان این کار را بکنند. 

وی افزود: باشگاه استقلال به نشانه اعتراض برای حق و حقوق خود و هواداران و سهامدارانش نیمه دوم وارد زمین نخواهد شد مگر اینکه صدا وسیما مثل گذشته تبلیغات محیطی ما را نشان بدهد. اسمش را هرچی می‌گذارند مدیران باشگاه استقلال آجورلو و همه عزیزان تلاش می‌کنند حق قانونی باشگاه که حق پخش است به باشگاه برسد. از این راحت‌تر که پخش مستقیم را کاری نداریم اما برنامه تولیدی نمی‌تواند به نشست خبری و ورزشگاه بیاید. این هفته هم برنامه تولیدی صدا و سیما بدون اجازه وارد ورزشگاه شده اند و مشغول تصویربرداری هستند.

فتاحی افزود: لج و لجبازی اسمش را می‌گذارند یا هرچیز دیگر درآمد تبلیغات محیطی که درآمد جزیی است را مانع آن می شوند. هماهنگ کردم با مدیران باشگاه نیمه دوم به میدان نخواهیم آمد. برابر قانون 3 بر صفر بازنده می شویم اگر چه بازنده می شویم اما حداقل به حق‌مان می رسیم و یک نفر بیاید به داد باشگاه استقلال برسد. یک راهکاری باید باشد. امیدوارم این اتفاقی رخ ندهد و لج و لجبازی نباشد. ما درخواست کردیم و نامه رسمی زدیم. درآمد صدا و سیما از محل تبلیغات قبل و حین بعد از استقلال اعلام شد این حق سهامداران ماست.

معاون باشگاه استقلال عنوان کرد: بدیهی است است استقلال تا استیفای کامل حقوق قانونی خود از پای نخواهد نشست.
حذف و سانسور اسپانسرهای استقلال از صفحه تلویزیون و عدم پرداخت مبلغ محتوی متعلق به استقلال و ساخت بدون اجازه ده ها ساعت برنامه از بازیهای استقلال از تفکری شکل گرفته که کسی را یارای مقابله با این سازمان نیست.
اما باشگاه استقلال، قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران را ملجا و پناهگاه تمام کسانی می داند که حقشان ضایع شده است و فریاد تظلم خواهی خودرا نزد این قوه خواهد برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4885qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه بازی استقلال و مس کرمان|بازدید ماجدی از جایگاه بانوان

استقلال و یک تازه‌وارد دیگر؛ مس مثل ملوان؟
ناشناخته‌تر از بقیه با کلی انگیزه؛