تاریخ انتشار: 1401/06/08 17:35
کد خبر: 17108

سرمربی صنعت نفت: نظر خاصی در مورد پرسپولیس نداریم/ «بیت‌سعید» قطعا به بازی نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما نظر خاصی در مورد پرسپولیسی‌ها نداریم و آنها را به عنوان یک حریف فوتبالی نگاه می‌کنیم؛ قطعا دغدغه هواداران آنها هم برای خودشان قابل احترام است.
سرمربی صنعت نفت: نظر خاصی در مورد پرسپولیس نداریم/ «بیت‌سعید» قطعا به بازی نمی‌رسد

رضا پرکاس در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: درباره مسابقه فردا باید بگویم که یک بازی بسیار مهم داریم. این بازی برای ما مهم است، چون در خارج از خانه برگزار می‌شود و امیدواریم که از ۲ بازی متوالی که در خارج از خانه داریم حداکثر امتیاز را بگیریم تا هم شرایط‌مان در جدول مستحکم‌تر شود و هم یک شادی مضاعف برای مردم آبادان داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس یک تیم شناخته شده است که هر سال برای قهرمانی بسته می‌شود و هدف آنها بازی‌های آسیایی است. پرسپولیس تیمی است که کادر فنی ثابتی دارد و بالای ۷۰ درصد بازیکنان‌شان ثبات داشته‌اند و از یک ترکیب فوق‌العاده بهره می‌برند. پرسپولیس را آنالیز و روی برنامه‌های خودمان هم تمرین کردیم. امیدوارم بازی فردا زیبا باشد. هر وقت بازی زیبا باشد قطعاً نتیجه هم در پی خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال در بازی فردای تیمش بانوان  هوادار آبادانی در ورزشگاه حضور خواهند داشت، بیان داشت: مدیریت باشگاه ما این درخواست را داشت که امکان حضور هواداران آبادانی فراهم شود تا بانوان آبادانی در کنار دیگر بانوان بتوانند از این بازی لذت ببرند.

وی درباره رویارویی با پرسپولیس و عملکرد این تیم در سه هفته نخست و نحوه بازی تیم یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: درباره پرسپولیس باید اعضای کادر فنی این تیم نظر بدهند. ما نظر خاصی در مورد پرسپولیسی‌ها نداریم و آنها را به عنوان یک حریف فوتبالی نگاه می‌کنیم. قطعا دغدغه هواداران آنها هم برای خودشان قابل احترام است، ما با آنها به عنوان یک حریف قوی برخورد می‌کنیم و امیدواریم بچه‌ها بتوانند راهکارهایی که مدنظر داریم را به نحو خوبی انجام بدهند.

پرکاس درباره کیفیت فصل جدید لیگ برتر پس از گذشت سه هفته از آغاز این مسابقات گفت: شرایط لیگ هنوز به آن حد نرسیده که بگوییم کدام تیم برتر است و با قاطعیت در کورس قهرمانی قرار دارد. چند تیم هستند که به طور خودکار براساس قدمت باشگاه‌شان و نوع هزینه‌شان این‌طور به حساب می‌آید که برای قهرمانی آمده‌اند. تا الان بازی‌ها فراز و نشیب زیادی داشته است و باید صبر کنیم و ببینیم در ادامه لیگ به چه صورت دنبال خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت حسن بیت‌سعید تصریح کرد: بیت‌سعید قرار بود دیروز دست مصدومش را باز کند و در چند روز آینده به تمرینات اضافه شود. طالب ریکانی هم خوب است و با ما تمرین می‌کند و می‌توانیم بگوییم که هم از طالب استفاده می‌کنیم و هم نمی‌کنیم. تمام هم و غم کادر پزشکی و کادر فنی این است که بهترین ترکیب را در زمین قرار دهیم تا بهترین عملکرد را در بازی با پرسپولیس داشته باشیم. ما قطعاً بیت‌سعید را در بازی پرسپولیس نداریم و او به این دیدار نمی‌رسد و امیدواریم با تمام توان و بهترین وضعیت تاکتیکی بازی خوبی داشته باشیم.

پرکاس درباره شرایط مالی صنعت نفت اذعان داشت: درباره مسائل مالی باید بگویم که مشکلی است که گریبانگیر خیلی از تیم‌هاست. خیلی از باشگاه درگیر این موضوع هستند غیر از چند باشگاه که مستقیماً از طرف یک شرکت یا کارخانه‌ای تأمین مالی می‌شوند. صنعت نفت هم مستثنی نیست و با وجود اینکه تیم ما دولتی محسوب می‌شود، اما یکسری قوانین داخلی کشور وجود دارد که باعث شده است نتوانیم یکسری از کمک هزینه‌ها را مستقیم دریافت کنیم. البته من از تلاش هیئت مدیره تشکر می‌کنم و تا اینجای کار یکی از تیم‌هایی هستیم که مقداری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است. امیدوارم با هماهنگی که مدیران و مسئولان دارند، این موضوع ختم به خیر شود و ما بتوانیم اولین دریافتی را از سازمان مناطق آزاد داشته باشیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پایان درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من ابتدا به اعضای جدید هیئت رئیسه تبریک می‌گویم و امیدوارم هرکس که رأی آورده است منشأ پیشرفت و موفقیت برای فوتبال ایران باشد، چون در برهه حساسی هستیم و کمتر از سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم. در این مدت باید تمام نگاه فدراسیون فوتبال به تیم ملی باشد تا در جام جهانی خوب بدرخشیم. باید یک بستر مناسب را به وجود بیاوریم تا همه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با همبستگی، باعث پیشرفت فوتبال ایران شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ek796

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت طلایی برای الهامی و شاگردانش/صنعت نفت هم چنان در حسرت زدن گل
هوادار تهران- صنعت نفت آبادان؛